poniedziałek, 19 września 2011

Jestem Vintage

Witam ciepło! Po pierwsze - absolutnie najniżej jak się da - opadła mi szczęka widząc co piszecie pod poprzednim postem! Dziękuję ogromnie! Nie spodziewałam się, że te scrapy aż tak Wam się spodobają :) To chyba dlatego, że ostatnio trochę odbiegam od takiej całkiem pastelowej karolowości, niemniej z przyjemnością bawię się i bladymi pastelami jak ostatnio i czymś... jaskrawszym jak to, co dziś mam do pokazania. 
Mój kolejny post na blogu Pink Paislee to wariacje na temat używania starszych kolekcji z własnych zasobów. Wiadomo, że zostają nam jakieś skrawki, pojedyncze papiery lub ich fragmenty - warto wtedy pomerdać trochę w tych zasobach i spróbować pobawić się starociami - jak się okazuje - w połączeniu z nowościami dają naprawdę ciekawe efekty. Mój nowy Lo ma kolory dość "nie moje" ale czymże byłaby zabawa bez eksperymentowania? Stworzyłam kontrowersyjną dość paletę kolorów z miętą, żółcią, odrobiną fioletu i czarnym a wszystko to z mixu kolekcji Pink Paislee - najnowszej Vintage Vogue oraz starszych: Queen Bee, Bayberry Cottage i Starlight. Jest takie zabawne powiedzenie, kiedyś się gdzieś z nim spotkałam i zapadło mi w pamięć, a następnie powędrowało na scrap o mnie ;) Oto efekty:

~~ I'm not Old, I'm Vintage ~~




Jak widać wiele tu warstw i wiele mozolnie wycinanych detali - tak jak lubię :) I mamy sporo kwietnych warstw zupełnie bez... kwiatów ;)



Wyraz "Vintage" wycięłam z ... opakowania dodatków z kolekcji Vintage Vogue - jest piękny i nie mogłam go nie wykorzystać! :)



Pełna lista użytych produktów oraz trochę więcej informacji - na blogu Pink Paislee - serdecznie zapraszam! 

I to już wszystko na dziś :) Pozdrawiam ciepło i życzę Wam spokojnego początku tygodnia! :*

20 komentarze :

wiosanka pisze...

Scrap jest rewelacyjny! A to hasło - haha!! :-) Świetna praca!

Asia pisze...

Rzeczywiście inna kolorystyka niż nas do tego przyzwyczaiłaś, ale i tak jest Supper! A motto rewelacja :) Pozdrawiam

Beatemor pisze...

Haha - cool title you put on your Lo. Love the colors and all the cute details :-)

IWA pisze...

Świetne motto! Przepiękny scrap, niesamowite te kompozycje kwiatowe!

Annette pisze...

Wow.., this is so beautiful..! Love your work. Pure art.

Mrude pisze...

Hehe no że też o tym nie pomyślałam ja też nie jestem old ;)

Bellaidea pisze...

Podziwiam po raz drugi/najpierw znalazlam na firmowym blogu :)/ i do az drugi jestem oczarowana, swietny mix!

jola_zola pisze...

śliczny scrap... wesoły taki:):):)

Jolaine Frias pisze...

LOL! I'll second that Karola! Beautiful LO!!!!

Oliwiaen pisze...

Tytuł do zapamiętania! ;-))))
Brak kwiatów papierowych, których zawsze u Ciebie pełno, od razu rzucił mi się w oczy, ale bynajmniej nie negatywnie - wręcz przeciwnie, jako odmiana, na coś kapitalnego - podziwiam pracowitość wycinania!

Ayeeda pisze...

Cudowny scrap, a hasło REWELACJA!!! Też tak będę o sobie mówić :P:P:P

kacperm200 pisze...

zakochałem się w tym scrapie :D
jest nieziemsko genialny :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Absolutnie rewelacyjny scrap :)
Hasło super :)

Pamela pisze...

LOVE this!!! This is gorgeous! :)

matkawariatka pisze...

Niezależnie od kolorystyki mogła bym oglądać Twoje prace godzinami!!!!! Fantazja!!!!! :*

pattyo pisze...

Love all the fussy cutting on this beautiful layout!

Kelly_Deal pisze...

HI Karola! I found your blog through the Prima site. Your style is amazing!
Kelly

Katharinka pisze...

Boski scrap!!!
Kolory są cudne :)
Wycinanki... mrrr... :D
:*

María Castillo pisze...

LOve it, so soft and pretty!

kolorowanka pisze...

no to złamałaś swój stereotyp, brawo :-)szczególnie podobają mi się kwietne warstwy kwiatów bez kwiatów i podziwiam ilość drobno wyciętych szczegółów, ciekawy tytuł pracy

LinkWithin

.