piątek, 2 września 2011

Dużo Różnych Kolorów - TCR & PS

Cześć Kochani! Dziś powitał mnie wyjątkowo zimny poranek, ale za to słoneczny. Znak, że idzie jesień... Smutna prawda... Za moim oknem liście już spadają, noce są coraz chłodniejsze a w dzień - pogoda w kratkę. Nic - tylko scrapować na pociechę! :)) 
Dzisiaj przynoszę ze sobą dwie palety kolorów - obie ciepłe, obie nadają się do scrapowania tych pierwszych prawie jesiennych zdjęć. Ja ubrałam w te palety siebie i Różę :)
Zaczniemy od The Color Room, dziś w nocy wystartowała nowa paleta i mapka - serdecznie zapraszam do zabawy, oto cudowne kolory z jakimi zdecydowanie warto się zmierzyć:




~~ Not Perfect ~~
czyli ja - niedoskonała :) ale przecież... nikt nie jest doskonały, zatem ten Lo jest dość optymistyczny jednak :)
Bazowałam tym razem zarówno na palecie i na mapce, użyłam sporo różnych zmiksowanych produktów: Prima (kwiaty i maska), Ranger (tusz distress do maskowania), Crate Paper (naklejki), Pink Paislee (tekturowe litery i rub-onsy) i My Mind's Eye (papiery i etykieta z tytułem). 





********************************************
Kolejną paletą z jaką miałam okazję się bawić jest paleta kolorów w wyzwaniu jakie proponuję na Portalu Polki Scrapują - jest to wyzwanie SCRAP#118 - serdecznie zapraszam do stworzenia scrapa w kształcie koła, użycia jakiejś farbki i zastosowania palety kolorów - jak niżej :)



~~ Masz prawie 7 lat ~~
czyli dość aktualna Róża ;) w oprawie z My Mind's Eye (papiery), Prima (kwiaty), Pink Paislee (maska i tekturowe litery) oraz trochę wykrojników ;)





Zapraszam gorąco do zabawy w obydwu wyzwaniach - może te ciepłe, radosne palety osłodzą nam początek jesieni? ;) 
Miłego piątku! :***

11 komentarze :

KLAUDIA-GR. pisze...

Przepiękne LO w cudownych kolorach :)

Madzik pisze...

Przepiękne prace. Kolory ze scrapa z różą są cudnie dobrane. Bardzo radosny i optymistyczny Lo ;o))

Karmeleiro pisze...

Karola, obie prace zrobiłaś super, te kolory! Scrap o sobie, dla Colorroom'u - NIESAMOWiTY!!!!!

hania739 pisze...

Cudooooo!!! :))

Ayeeda pisze...

Obie prace są po prostu CUDOWNE! Nie wiem jak TY to robisz, ale cokolwiek wychodzi spod Twoich zdolnych rączek jest niesamowite! uwielbiam warstwy, przepiękne łączenie dodatków, te małe szczególiki, można patrzeć i patrzeć.

Po prostu Asia pisze...

obydwie prac cudne! wgapiam się i wgapiam, no boskie! ale czemu mnie to nie dziwi? :)

pattyo pisze...

Oh, Karola! These are so beautiful! Have a great weekend! Tomorrow I'm going to a Polish festival with the family. It's held every year but will be the first one I've attended.

Niebiesko_Oka pisze...

Cudne scrapy!
Podziwiam u Ciebie umiejętność pracy z barwami trudnymi,
na pierwszy rzut oka "nie Twoimi" ;).
Pięknie je oswajasz i oprawiasz CHWILE w małe Dzieła.

milena60 pisze...

Какие нежные цвета у ОСЕНИ...Великолепные странички...

Peninia pisze...

Wspaniałe prace:)

Katharinka pisze...

Piękne scrapy!!!
Formy i kolory... miód :D
:*

LinkWithin

.