czwartek, 22 września 2011

Czasem chcę powiedzieć jak smakują czereśnie...

Cześć kochani! Otóż to... Czasami mamy fajne zdjęcia ze słodkiej małej sesji, mamy odpowiednią kolekcję papierów i dodatków idealną do ich scrapowania i ... mamy inspirację muzyczną. Nie dosłowną, ale o tym później :)
Dzisiaj po dłuższej (długiej!) przerwie mam coś do pokazania, coś dla sympatyków Melissy Frances, bo dzisiejszy post sponsorowany jest właśnie przez tę markę :) Jeszcze w czerwcu zrobiłam Róży kilka zdjęć kiedy objadała się czereśniami - pyszne zdjęcia, wiedziałam, że będzie mini album! Co więcej - wiedziałam z czego on powstanie! Kolekcja marki Melissa Frances - Kitschy Kitchen okazała się wprost idealnie pasująca do tych słodkich zdjęć. Zatem - zapraszam na miseczkę czereśni ;)

~~ Czereśnie / This tastes yummy ~~



Wymyśliłam, że bazę zrobię sama i że będzie to kombinowana, fantazyjna baza, przypominająca zeszyt z wklejanymi przepisami, kartkami różnej wielkości. Jako okładki użyłam przeciętej na pół bazy - tekturki, w środku są karteczki zrobione z zestawu kart na przepisy, kieszonek z tagami i kopertek z tagami oraz z fragmentów bazy tagowo - kopertowej :) 



Za ozdoby posłużyły mi naklejki w arkuszu, oraz naklejki w książeczcechipboardy i chipboardy retro (mniam!) i rub-onsy z kolekcji Kitschy Kitchen




Tu i tam pojawiły się gipsowe rameczki - Edwardian Applique...







Mam nadzieję, że mój misz-maszowy albumik zachęcił Was do zrobienia czegoś letniego, owocowego i kuchennego u progu deszczowej jesieni :)))
Miała być inspiracja muzyczna, więc będzie. Jakiś czas temu razem z Dryszką zachwycałyśmy się znaleziskiem z YouTube, a mianowicie grupą Natanael, a konkretniej tym utworkiem pt. "Czereśnie", a konkretniej tym tekstem :) Zapraszam, bardzo fajne:


Ściskam serdecznie! 

20 komentarze :

Marian pisze...

wauw!!What a really great album this is!! Just LOVE it!
hugs,Marian

rosaliaa pisze...

cudowny! lekki, letni, wesoły i kolorowy. a do tego mocno dziewczęcy

МД в картинках pisze...

What a cute thing!

Mo pisze...

Karola - this is absolutely AMAZING !!!
Hugs,
Mo

BETIK pisze...

Wgapiam się chłonąc każdy szczegół i jęczę z zazdrości, że tak nie umiem:) Cudny albumik!!
..a.. i jeszcze chciałam powiedzieć, że przebieram nóżkami do świątecznej kolekcji!! Jest cudna!

IWA pisze...

MMmmmmm, prawdziwie pyszny ten album!

Bea pisze...

Cudeńko!!!
Mam czereśniową słabość!!!! a tu tak pięknie wszystko spięte!!! mmmmm mniam!

Gocha pisze...

Mmmmniam! Słodziutki album, bardzo ładny, staranny - brawo :)

Gosia S. pisze...

O matko i córko! Uwielbiam!!!

María Castillo pisze...

Wow, simply beautiful Karola! Your work is are such a great isnpiration every day!

KLAUDIA-GR. pisze...

Cudny albumik, narobiłaś mi smaka na czereśnie ;)

nowalinka pisze...

Uwielbiam Twoje albumiki z Różą w roli głównej...a tu jeszcze moje najulubieńsze czereśnie :) Piękna i słodka całość :)

pest pisze...

Uwielbiam Twoje prace =]
Może nie komentuję często, ale ten album mnie oczarował... jest cudowny =]

Desiree pisze...

Wow its georgeous!! I love it, I really do!!

Mery pisze...

WOW!!!! Fantastico!!!!!

pattyo pisze...

Truly a lovely vintage album!

חתולי8 pisze...

wow! this is totaly amazing!!!!!

Kathy Martin pisze...

Amazing mini book! :)

gooseberry pisze...

przepiękne papiery! albumik wyszedł cudny! pozdrawiam cieplutko

Abdul wadood pisze...

Don't Forget to Wish you dear one's on their Birthday, For Best and Unique Happy Birthday Wishes, Quotes, Messages, Ideas, Cards and Songs, Visit the following site. These sites are the best during my two years online experience, don't forget to say thanks.

Happy Birthday

Birthday Wishes

Birthday Quotes

Happy Birthday messages

Happy Birthday Images

Happy Birthday Cake

Birthday Ideas

Happy Birthday Gifts

Happy Birthday Cards

Birthday Funny

LinkWithin

.