poniedziałek, 26 września 2011

Coś Optymistycznego :))

Kasia Kowalska nagrała jedną z nielicznych optymistycznych piosenek już dawno temu - dziś jej tytuł przypomniał mi się, bo po ostatnich przygnębiających wydarzeniach należy się - i mnie i Wam zdecydowanie coś optymistycznego. 
Radość i dumę z ujawnienia mojego najnowszego dziecięcia - nowej kolekcji zaprojektowanej dla The ScrapCake przyćmiły ostatnie smutne dni, ale... pozwólcie, że jednak pokażę Wam, nad czym pracowałam w ostatnich miesiącach (tworzyć zimową kolekcję w środku lata - bezcenne!), a z czego jestem dumna i radosna, że znów dzięki wspaniałemu The ScrapCake mogę podzielić się z Wami czymś prosto z serducha. 
Święta to dla nas ciepły, rodzinny czas, pełen pozytywnych emocji, dobrych zdarzeń i refleksji, dlatego też te właśnie pozytywne i ciepłe emocje pragnęłam zawrzeć w swojej kolekcji - takie uniwersalne dla każdego, bez względu na wyznania i poglądy. Niezbyt tradycyjna paleta kolorów i sporo bardzo uniwersalnych wzorów mają za zadanie cieszyć Was także po Świętach, inspirować i pomagać w tworzeniu prac na każdą okazję. Przykłady takich "nieświątecznych" projektów z nowej kolekcji - będziecie mieli szansę wkrótce podziwiać na blogu The ScrapCake, bo nasz niezawodny TSC Design Team będzie miał wiele cudowności do pokazania!
Powitajcie proszę moje nowe, bardzo ciepłe i optymistycznie nastawione do świata - dziecko:





Aby obejrzeć wszystkie części składowe kolekcji = zapraszam serdecznie na TSC BLOG, oraz na naszą stronę na Facebooku
Dziękuję pięknie za dotychczasowe gratulacje i ciepłe słowa - ogromnie je doceniam, dodają wielkich skrzydeł :**

Zapraszam na mój blog jutro - koniecznie! Zajrzyjcie, a nie pożałujecie ;) Mam dla Was niezwykle radosną wiadomość, ale... to dopiero jutro! :*

19 komentarze :

makola pisze...

Karola, fantastyczne papiery! Od kiedy będą w sprzedaży?!
Pozdrawiam! ;)

Młoda Kobieta pisze...

Gratuluję kolejnej cudownej kolekcji, masz niezwykłe wyczucie do tworzenia wspaniałych papierów z takimi wzorami, że człowiek może się rozmarzyć od patrzenia na nie :))

Czyżbyście aż tak szybko zadziałały?! :O

Pasja Kati pisze...

Magiczna kolekcja.
Gratuluję . Stworzyłaś coś pięknego.

JaMajka pisze...

Czekam z niecierpliwością na dobre wieści, a już dziś obśliniona do pasa wgapiam się w cudowne świąteczne papiery :) Jesteś wielka, no i "masz zacięcie do biznesu", czego niektórzy mniej utalentowani Ci zazdroszczą, a ja bardzo gratuluję :D Twoje kolejne papiery na pewno będą wielkim przebojem, bo ja już jestem w nich na zabój zakochana :)

Alexandra pisze...

Jakie to piękne :) Cudna kolekcja :)

Ewik21 pisze...

cudowne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1chcę je natychmiast mieć w domku!!!

Gosia S. pisze...

Cudowna kolekcja! Czekam na jutro:))

Kamilcia pisze...

kolekcja jak zwykle urocza :) ale to już wiesz :)

Marcia pisze...

Ekstra wzory, nie mogę się doczekać kiedy będą w sprzedaży!!!

Made by Aisia pisze...

Te papiery są wspaniałe! Gratuluję! I dziękuję!

angel pisze...

Przepiękne!

Sapimanó pisze...

O Karola! This is fantastic! Amazing! I love it! HUgs

Ewelina pisze...

Cudne papiery!

Pampuch pisze...

Karolciu ja się już zakochałam w tej kolekcji :) Jest cudowna i marzę ,aby ją dostać w swoje łapki :)

pattyo pisze...

My most favorite time of the year and your newest designs capture it beautifully!

jola_zola pisze...

o jeju... te papiery są cudowne!!!
kiedy będą dostępne w polskich sklepach?

Floliescrap pisze...

what a beautiful collection !!
where can I buy the papers when you live abroad?

Anonimowy pisze...

Ależ wspaniałości,co za kolory,wzorki- prawdziwa świąteczna bomba- ponownie zapytam - od kiedy w sprzedaży-? Sylwia-eR

Anonimowy pisze...

Cudna kolekcja!!! Gratuluję weny tworzenia takich pięknych papierów :)
Tanitta

LinkWithin

.