sobota, 27 sierpnia 2011

Z tęsknoty za morzem...

... powstał mały albumik... Witajcie sobotnio! Mam nadzieję, że weekend mija Wam spokojnie i radośnie :) Ja walczę ze stosem papierów, porządkuję warsztat, próbuję się do końca, do ostatka wykurować i pokleić trochę  nowych prac. Zanim jednak powstaną nowe - mam do pokazania mini albumik, który stworzyłam - właśnie z tęsknoty za morzem. Planowaliśmy w tym roku dłuższy wypad na nasze polskie morze, ale choróbska, niekończąca się praca i oczywiście jesienna pogoda - przeszkodziły nam trochę w naszych planach. Wierzę jednak, że jeszcze nic straconego i może choć jakiś wrześniowy weekend zaspokoi naszą tęsknotę za morzem, plażą i odrobiną jodu - dlatego zrobiłam ten albumik czekający na parę fajnych nadmorskich zdjęć. :)) Mój dzisiejszy post na blogu Pink Paislee to prezentacja wykorzystania jednego z produktów z kolekcji Nantucket, a mianowicie Nantucket Wood Shapes, czyli drewnianych elementów w kształtach różnych morskich stworzonek. W swoim albumie połączyłam kolekcje Nantucket oraz Mistables



Jak można użyć tych drewnianych kształtów? To proste - możemy je zostawić z całym ich drewnianym urokiem ale możemy je także pokolorować, pokryć przeróżnymi preparatami. Ja swoje kształty ozdobiłam na różne sposoby - pomalowałam akrylową farbką dabber, embossowałam na ciepło, pryskałam glimmer mistami, malowałam, a następnie szkliwiłam za pomocą glossy accents... możliwości jest mnóstwo! Tak na przykład wygląda rozgwiazda embossowana białym, niezbyt miałkim pudrem do emboosingu:


A tak wygląda mój album, w którym użyłam drewnianych kształtów jako ozdób:









Zapraszam na blog Pink Paislee po pełną listę wykorzystanych produktów, ale także zapraszam do regularnych odwiedzin - znajdziecie tam całe mnóstwo fantastycznych inspiracji od Pink Paislee DT

Radosnego weekendu Wam życzę! :*

14 komentarze :

Bellaidea pisze...

Nie wiem czy ten komentarz sie zachowa a chcialam Ci powiedziec ze bardzo podoba mi sie kolorystyka w albumiku i sposoby wykorzystanie drewnianych elementow.Mam tez nadzieje ze uda sie Wam jeszcze spedzic na cieplo weekend nad morzem, pozdrawiam!

Tusia pisze...

Piękny jest - śliczne zestawienie kolorów i przede wszystkim bardzo Karolowy look :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Jak zwykle stworzyłaś cudeńko :)

Karmeleiro pisze...

Padłam Karola na kolana!! taaaakie cudo stworzyłaś, że napatrzeć się nie mogę!

María Castillo pisze...

Gorgeous tags and those chipboard elements are so beautiful!

Ayeeda pisze...

Świetny, taki bardzo Twój, a kolory cudowne! Piękna oprawa dla wspomnień:)

Po prostu Asia pisze...

niesamowity!
trzymam kciuki za Wasz wyjazd :*

IWA pisze...

Coś pięknego!

Oliwiaen pisze...

Ech, my też w tym roku wzdychaliśmy do morza, ale trzeba się było ino żaglami zadowolić...Ale za to w przyszłym roku! ;-))
Albumik wprost zachęca do popluskania się w słonych falach :-)

Katharinka pisze...

Fantastyczny albumik!!!
Cudne radosne kolory :)
:*

pattyo pisze...

So very cute!

Cynthia Lloréns pisze...

Karola you really did a gorgeous tags and those chipboard elements are so beautiful!
I love all you created...you a re such a talented scrapper....
I wish a wonderful week.
Kises and huges
Cynthia

Jolaine Frias pisze...

Hi Karola! What a gorgeous mini you created with your signature soft and shabby twist! Love what you did with the wood pieces! Thanks for sharing and I hope you do get a chance to go on vacation and get awesome pictures!

Anita Braddock pisze...

Very Beutiful love the colors very soft and love all the Embelishments thanks for sharing and for the chance to win
abbraddock@msn.com

LinkWithin

.