poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Toys for Girls

Witajcie kochani w nowym tygodniu! Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze, naprawdę cudownie się je czyta, jestem wdzięczna za tą chwilę jaką poświęcacie na napisanie dobrego słowa!

Ostatnio w moim zabałaganionym pośród remontowego ferworu - warsztaciku - powstawał mały albumik o zabawie, zabawkach, małych przyjemnościach Róży, zajęciach które uwielbia, ulubionych, najukochańszych rzeczach. Długo powstawał ten albumik - przez ponad tydzień... każdego dnia podchodząc do stołu dodawałam po jednej naklejce, po jednym detalu, odbitce stempla - miałam tak mało czasu na scrapowanie w ostatnim tygodniu... Udało mi się go jednak skończyć, z czego się ogromnie cieszę, bo gdzieś wewnętrznie zawładnęło mną pragnienie robienia mini albumów i muszę koniecznie i bez żadnego "ale" - temu pragnieniu ujście dać! I dam - wkrótce :) Tymczasem zapraszam na mały show z mikro - albumem, Różą i jej 3 ulubionymi zabawkami czy też zajęciami w roli głównej. Kłaniają się: książki, ukochany, jedyny i niezastąpiony Wall-e oraz rozmnażająca się kolekcja Little Pet Shop. Jasne, że są jeszcze inne rzeczy, zabawki, które Róża lubi, ale spójrzmy prawdzie w oczy - mama ma zdjęcia z pewnej sesji z tylko tymi trzema :) Być może kiedyś będzie 2, 3, 4 część albumu... kto wie...

Albumik stworzyłam na bazie Maya Road, już kiedyś miałam okazję pracować z taką "segregatorową" bazą i uważam, że jest rewelacyjna, szczególnie ze względu na grzbiet i naprawdę solidne mocowanie kart. ten tutaj osobnik ma tylko 10 x 10 cm :) Bazę ozdobiłam głównie kolekcją Memory Works/Simple Stories - 100 Days of Summer - uważam, że nadaje się świetnie nie tylko do zdjęć o plażowych klimatach ale także do każdego dziecięcego scrapa czy albumu. Kocham każdą ryskę i przecierkę na tych papierach, mam wrażenie, że stworzyła je osoba, która czuje jak ja :)) Piękne kolory, piękny klimat :) Albumik podrzuciłam zespołowi Na Strychu, bo jak się okazuje - świetnie się wpisał w nowy tematyczny miesiąc małej formy na blogu Design teamu NS. :) Ok, dość gadania...

~~ Toys ~~












Pozdrawiam ciepło - dziś wreszcie zaświeciło słońce w Gorzowie, mam nadzieję, że i u Was! :*

18 komentarze :

kachasek pisze...

przepiękny!!! fantastyczna pamiątka :D

Romy pisze...

Oh wow, your mini album turned out gorgeous! Totally love how you used these soft papers!

kacperm200 pisze...

genialny :)
oczu nie mogę oderwać :D

wiosanka pisze...

Fantastyczny albumik!!! Papiery rzeczywiście bardzo dziecięce i cudnie tu pasują!
Świetna pamiątka :-)

Arte Banale pisze...

Czekałam na to maleństwo od momentu kiedy się przyznałaś, że nad nim pracujesz:) Kapitalnie to wygląda! Mam te papierki teraz na warsztacie, więc mam wyobrażenie jak bardzo jest maleńki:)))

Gisele Pasquini Cavassin pisze...

Wow!!! I love the papers that you used on your mini album. I loved all the details. It's amazing!!!
Congratulation!

Młoda Kobieta pisze...

Przepiękny albumik :) urok Twoich prac polega z jednej strony na Twoim wspaniałym, niepowtarzalnym stylu, który ja nazywam "dużo i lekko" :D, a z drugiej strony - na niezwykłej urodzie Róży, która przecież w Twoich pracach pojawia się najczęściej :)

Wspaniała pamiątka na przyszłość! :)

Cláudia Farias pisze...

Maravilhoso!!!!!!!!!!!!!!!

Madzik pisze...

u nas słońca nie ma niestety, ale na szczęście od rana nie pada ;o))
Wczoraj po raz kolejny oglądaliśmy WallE - też go lubimy ;o))

Aleksandra pisze...

Fantastyczny album . Ja jakoś nie mogę się zabrać do roboty ... Ale ciągle mi chodzi taki po głowie ...
Pozdrawiam

pattyo pisze...

How sweet! What a wonderful memory book for Rose!

Beatemor pisze...

Oh how cute! I simply adore these minialbums :-)

scraperka pisze...

ten album wyszedł Tobie rewelacyjny:)
gratuluję wykonania!!! piękna kolorystyka i urocze zdjęcia jak i oprawa:) pozdrawiam cieplutko.

gaja pisze...

Niesamowity !!!! cudowna pamiątka.

Lili pisze...

przepiękny albumik, świetna pamiątka:)

Huaína Kélvia pisze...

Beautiful!!!!

Blossom inch pisze...

beautiful mini album indeed!

Ania pisze...

Such cute papers, I love them! And the mini is wonderful - I find it amazing that you can produce such a high volume yet never fail on the quality of what you create! :)

LinkWithin

.