piątek, 12 sierpnia 2011

Granat ma różne oblicza...

Witajcie w piątek - całkiem przyjemny dzień tygodnia, jeśli przyjmiemy za pewnik, że dziś po południu zaczyna się weekend :)) W dodatku dla wielu jest to długi weekend, jeden z kilku całkiem fajnych weekendów w roku. Mam nadzieję, że spędzicie go przyjemnie! Zanim jednak opuścicie swoje komputery i dacie sobie chwilę odpoczynku od netu - zapraszam do zajrzenia w moje progi, bo mam dziś nowy Lo do pokazania :)
Dzisiaj - jak co piątek startuje nowa paleta The Color Room, a ja w ostatnim czasie - zupełnie przypadkowo robię prace na co drugą prezentowaną paletkę :) Tym razem stawiając sama sobie wyzwanie - postanowiłam zrobić Lo wg nowej palety i mapki. Wykorzystałam do tego celu Jasną Stronę Życia i sporo nowych wykrojników, a mój mały, powoli oswajany zielony żabiak - Cuttlebug gdyby mógł - to by parował - tak... ten Lo to przykład na to jak szybko i łatwo ozdobić scrapa jeśli ma się jakąkolwiek maszynkę do wycinania i zdecydowanie za mało czasu na artystyczne uniesienia :) Mam nadzieję, że takie ozdabianie nie wejdzie mi jednak za bardzo w krew ;) Hmm... moja wersja odbiega nieco kolorystycznie od palety... to przez to, że spodobał mi się granat w połączeniu z różem, a dopiero później zorientowałam się, że to zupełnie inny odcień miał być...tego granatu... i tego różu... No cóż... bywa ;)



~~ Laugh ~~





Pozdrawiam ciepło! :*

14 komentarze :

MARIKA-HANDMADE pisze...

niesamowity jest...aż trudno wzrok oderwać od detali.pozdrawiam i życzę udanego weekendu :)

Asia pisze...

Fantastyczny, bardzo energetyczny! A kolorki są piękne, aż tak bardzo nie odbiegają od palety ;)

Fairy pisze...

Śliczny!!!! Może ja też dorobię się kiedyś maszynki?? Przyznać trzeba że modelkę masz również śliczną:))
Pozdrawiam

Karmeleiro pisze...

PIęknie Róża prezentuje sie w Twojej kompozycji i w tych kolorach!

Lizzyc pisze...

hi.. this is so beautiful.. love all of it.. such gorgeousness in one layout!!

Romy pisze...

Wow, this is absolutely gorgeous! It seems like the Authentique and The Scrapcake papers work perfectly together:)

anai pisze...

Karola, estetyki, wyczucia kompozycji czy kolorystyki żadna maszynka nie zastąpi :)
Na pewno są to narzędzia bardzo przydatne i pomagają zaoszczędzić czas, ale moim zdaniem niekoniecznie muszą odbierać pracy cały twórczy artyzm :) Bo z kolei jak ktoś powyższych zdolności nie posiada, to i maszynka niewiele pomoże. To się po prostu ma we krwi :D
Czego powyższa praca jest najlepszym przykładem :) W moim odczuciu jest idealnie "karolowa" bez względu na użyte narzędzia :)
A ten granat z różem pięknie się tu skomponował.
Czuję się zainspirowana!

Bellaidea pisze...

Roza w rozach prezentuje sie znakomicie!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Wspaniały Scrap.... i gratan obroniłaś swoimi barwami :D
Majstersztyk!

BETIK pisze...

Anai napisała już to co ja też bym napisała więc dodam tylko, że Twoja paleta podoba mi się dużo bardziej niż oryginalna! A LO... cóż.. to już chyba nudne tak wciąz pisać, że jest piękne i marzyłabym o tym, żeby kiedyś choć trochę zbliżyć się do tego co Ty prezentujesz... Pozdrawiam ciepło:*

pattyo pisze...

I love your layout and the color combinations!

Becky Andersen pisze...

Wow What a gorgeous LO using the colors! TFS!

jola_zola pisze...

piękny... wspaniałe kolory, cudowne dodatki, no i Twoje zdjęcia... świetne ujęcia...
bardzo mi się Twoja praca podoba...

Jaszmurka pisze...

Karola (odnośnie KdS) niektóre prace można było pokazać, części nie- nie wiem tylko czy czegoś nie pomyliłam! ahhaha ale nie dostałam... "zganiona" więc chyba może być :P

Czyli Ty też tam? ahahhaa

Twoje prace niezmiernie zachwycają ilością dodatków! Tyle ile Ty masz na scrapie ja mam w całym albumie! i za co podziwiam :D
buziol :*

LinkWithin

.