piątek, 19 sierpnia 2011

Coś pysznego

Witajcie kochani! Dawno nie pojawiałam się na swoim blogu ale pozwalam sobie ostatnio na pełnowymiarowe chorowanie i jakoś trudno dojść do stołu scrapowego i cokolwiek stworzyć, nie mówiąc o jakiejś innej aktywności. Niemniej - serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!
Dziś mam kolejny Lo do pokazania - kolejny stworzony wg palety i mapki z The Color Room :)
Bez zbędnych wstępów - paleta jest cudna, jedyne słowo jakie mi w tej chwili przychodzi do głowy to: pyszna! Do tego piękna mapka i... kolejny Lo który wyszedł łatwo, szybko i bezstresowo :) 



~~ Relax ~~







Serdecznie zapraszam do podjęcia wyzwania na The Color Room! 

***

Dodatkowo chciałabym przypomnieć, iż na naszym Portalu Polki Scrapują trwa obecnie NABÓR DO ZESPOŁU PROJEKTOWEGO - jeszcze tylko kilka dni! Zatem - jeśli masz ochotę dołączyć do naszej zgranej i świetnej ekipy i móc tworzyć Portal od kulis - serdecznie zapraszamy!!!

***

Ściskam ciepło i życzę Wam miłego weekendu!

10 komentarze :

IWA pisze...

Pyszna paleta, pyszna praca! :-)

Oliwiaen pisze...

Można tylko siedzieć i podziwiać!! Absolutne cudo!

lizaveta pisze...

Wow, this is a great LO!) I love this color combo!

makola pisze...

Bardzo mi się podoba!

Po prostu Asia pisze...

ahh, żeby mi coś wychodziło tak szybko i bezstresowo, a na dodatek pięknie!

pattyo pisze...

Beautiful layout! Love the soft colors.

María Castillo pisze...

Wow, amazing colors, love everything on this page!!

Blossom inch pisze...

this is so beautiful, lovely page!

scraperka pisze...

zdumiewająca praca:) rewelacja!:)

Malwina pisze...

Oglądam i oglądam Twoje prace i ciągle nie mogę nasycić oczu! Są przepiękne, bardzo delikatne :) Ja dopiero zaczynam tworzyć kartki, mając bardzo niewiele potrzebnych rzeczy, ale mimo to zapraszam i do siebie :)
mietoweptysie.blogspot.com

LinkWithin

.