piątek, 26 sierpnia 2011

Było sobie życie...

Witajcie!  Czy pamiętacie kreskówkę "Było sobie życie"? To jedna z ulubionych "bajek" Róży od bardzo dawna. Było nawet takie zdarzenie, kiedy Róża zapytana jakie są jej ulubione postaci z bajek - odpowiedziała: "Limfocyty" :))) Dziś wyjątkowo ja poddaję temat wyzwania w Dziale Scrapy/Lo na Portalu Polki Scrapują i właśnie tytuł owej uroczej edukacyjnej kreskówki jest tematem wyzwania. Zapraszam do zabawy w stworzenie Lo w temacie "Było sobie życie" oraz z zastosowaniem stemplowania :) A oto mój skromny scrapek:

~~ SCRAP #117 - Life documented ~~
Na moim Lo jest zdjęcie kawałka sadu należącego do nas kiedy mieszkaliśmy na Podkarpaciu. Nie mieszkaliśmy tam zbyt długo ale sporo fajnych wspomnień się nazbierało. W mojej interpretacji: "Było sobie życie... na Podkrapaciu" :) Użyłam tutaj kolekcji Pink Paislee - Mistables oraz Crate Paper - Portrait i Emma's Shoppe, a także Echo Park  - Victorias Garden. 




Zapraszam do podjęcia wyzwania i życzę Wam miłego dnia! :*


5 komentarze :

Magda Polakow pisze...

Oczywiscie, ze pamietam, to tez jedna z moich ulubionych bajek! Zawsze z siostra ( jak bylysmy malolaty) czekalysmy na weekend ( bo sto lat temu bajka ta leciala chyba w sobote lub niedziele rano ).
LO jak zwykle genialne :)

María Castillo pisze...

I love this color palette!! As always, you made a gorgeous work!!

Tusia pisze...

Przepiękny scrap! Oczu oderwać nie mogę! A bajkę - oczywiście, że doskonale pamiętam i też ją uwielbiałam :)

Tores pisze...

Hahaha, limfocyty, wymiękłam :D Planujemy właśnie kupić cały ten cykl dla Hani, mam nadzieję, że jest do dostania. A temat wyzwania też cudny, może po urlopie się uda..

pattyo pisze...

Beautiful--love the soft colors!

LinkWithin

.