czwartek, 25 sierpnia 2011

Always look on the bright side of life...

Witajcie kochani w deszczowy poranek :)
Zawsze jednak jest szansa, że po deszczu zaświeci słońce...
Nie wiem ile osób zastanawiało się czym inspirowana była nazwa "Jasna Strona Życia" w kolekcji TSC, którą stworzyłam i ile z tych osób zdecydowanie jest pewnych, że piosenką Monthy Pythona z "Żywota Briana" :)) Owszem, trochę w tym prawdy, to miła nuta wpadająca w ucho, refren znany chyba każdemu i ze wszech miar dobra rada :)) Gdyby dodać do tego jeszcze "Don't Worry, Be Happy" Bobbiego McFerrin-a = wyjdzie nam całkiem zręczna pocieszajka. No ale papier nie jest od pocieszania tylko służy do cięcia i klejenia... Zrobiłam ostatnio Lo, które dość jasno obrazuje jakie jest moje motto i jak bardzo chciałabym aby wszyscy ludzie potrafili znaleźć ten jasny promyk we wszystkim, w każdym niepowodzeniu, w każdej porażce, byłoby super :)

~~ Always Look On The Bright Side Of Life ~~





A na dokładkę mam mały domek, którego tutaj chyba nie pokazywałam, a nawet jeśli - cóż z tego! :)


Powyższe stworzyłam z pomocą mojej kolekcji Jasna Strona Życia oraz z dużym wsparciem kwiatków i alfabetów Prima.

Pozdrawiam ciepło i dziękuję pięknie za wszystkie odwiedziny!


13 komentarze :

jola_zola pisze...

a powiem szczerze, że nawet się zastanawiałam i sobie pomyślałam bardzo absurdalnie, że może jest to odpowiedź na Ciemną Stronę Mocy z Gwiezdnych Wojen:):):)
Pozdrawiam:):):)

scraperka pisze...

:) jak zwykle zachwycające LO!:)

Blossom inch pisze...

the page and that mini house are just too gorgeous for words. Love them both and that pastel colours of yours are just so soothing.

Po prostu Asia pisze...

przefantastyczne LO! domek też rewelacyjny :)

Bellaidea pisze...

Uroczy domek, swietne zdjecie i wspaniala praca. Prawda jest tez to ze wspaniale tnie sie /i drze :)/ Twoje papiery.
Pozwolilam sobie zrobic z nich mily prezent na moim blogu. Sama jestem nimi zauroczona i chce sie podzielic z inna fanka.
Niedawno wysylalam je nawet kolezance do Singapuru.
Tak wiec zapraszam na

GIVEAWAY - The Bright Side Of Life

http://bellaideascrapology.blogspot.com/2011/08/100-followers-no-101-its-time-to-have.html

Oliwiaen pisze...

Obie prace przepiękne, a motto rzeczywiście przyda się każdemu :-))
Jak Ty to robisz, że każda Twoja praca wzbudza chęć natychmiastowego liftingu?!

Chimera pisze...

Cudne prace!! No i jakie piękne przesłanie scrapa ;) Jak zwykle jestem zachwycona!

Ayeeda pisze...

Obie prace przepiękne! Motto równie fantastyczne:)

María Castillo pisze...

Lovely page, and love the title too. Those papers are so soft and pretty!

Asia pisze...

Jak zawsze Lo zachwycające...a domek wprost cudny!Te kolory dodatki, kompozycja... brak słów... tylko podziwiać ;)

Consuelo Vermelho pisze...

OLÁ ME ENCANTEI PELO SEU BLOG, SUAS IDEIAS SEU BOM GOSTO PELAS CORES E PELOS ACESSÓRIOS, MARAVILHOSOS, ADOREI CONHECER SEU BLOG SEUS TRABALHOS, PARABENS....
CONSUELO.

pattyo pisze...

I just think this layout and birdhouse are so beautiful! Your line of papers is gorgeous!

Cindy Gay pisze...

Lovely you. Lovely layout.

LinkWithin

.