poniedziałek, 4 lipca 2011

Prima Product Pick - 4 lipca :)

Witajcie słonecznie! Tak, wiem, nie wszędzie jest tak ciepło jak u nas i świeci słońce, ale szczerze wszystkim tego słońca i pogody życzę, szczególnie pogody ducha :)
Dziś przynoszę ze sobą dwie karteczki, które wykonałam na podstawie lipcowej palety kolorów i produktów - Prima Product Pick:

Jak widać - paleta jest w typowo amerykańskich kolorach i pokazujemy ją dziś, nie bez powodu, wraz z życzeniami dla celebrujących dzisiejsze święto 4 lipca - amerykańskich znajomych :)


A oto moje kartki... jedna w kształcie znaczka pocztowego a druga.. w moim ulubionym kształcie "nawiasówka". W pierwszej wykorzystałam starszą kolekcję Road Trip, a w drugiej główną ozdobą są kwiaty ;)






Produkty Prima, których użyłam:
"Keep in Touch" - 
  • Road Trip- Postcards # 841867
  • Road Trip- Adventure # 841843
  • Chipboard Journaling Notes- Road Trip # 541668
  • Lousa May Alcotts-cornflower # 542450
  • Gilded - Precious Metals Collections # 547424
  • Very Cherry - Sweet Fairy Collection # 843038
  • Symphony blend # 537838
"How are You?" - 
  • Cyrus - Reflections Collection # 842321
  • Madrigal Blossom Collection - White Librett # 540128
  • Gilded - Precious Metals Collections # 547424
  • Lousa May Alcotts-cornflower # 542450
  • Symphony blend # 537838
  • Insectae clear stamps # 536336
  • Hex Net clear stamp # 536275 
Co należy zrobić, aby móc wygrać produkty prezentowane w palecie? To proste! Są dwa sposoby:

1. Zaprezentuj TEN post z paletą PPP na swoim blogu, ścianie na Facebooku, czy na forum , następnie wróć do posta na blogu Prima i w komentarzu podaj link do miejsca, w którym zareklamowałaś/eś PPP.

2. Stwórz projekt wykorzystując produkty lub kolory prezentowane w palecie i zgłoś swój projekt mailowo na adres:sharon@primamarketinginc.com, do 31 lipca, wpisując w tytuł maila: "July PPP". 


Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia wszystkim, którzy się skuszą!
Pozdrawiam ciepło i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! :*


3 komentarze :

scraperka pisze...

oj ja się skusiłam:)))

Tusia pisze...

Piękne karteczki - podziwiałam już na blogu Primy :)

Blogger pisze...

Buy A .925 Silver Necklace Online.

LinkWithin

.