sobota, 9 lipca 2011

Prima - Alla - Prima!

Witajcie moimi mili w słoneczną sobotę! Mam nadzieję, że to słońce i piękna pogoda zawitała do każdego zakątka z którego do mnie zaglądacie, a jeśli nie - serdecznie Wam tego życzę :) A na dokładkę pokażę dziś coś letniego i słonecznego :)
Prima Marketing od jakiegoś czasu prezentuje na swoim blogu zajawki najnowszych kolekcji - są obłędnie cudowne! Do tej pory zaprezentowano kolekcje: Londonnery, RomantiquePixie Glen, Printery, North Country oraz Alla-Prima, a ja tę ostatnią także u mnie dziś przybliżę odrobinkę. 
Wszystkie prace jakie udało mi się w niesamowicie krótkim czasie stworzyć dla Prima - powędrowały już do Rosemont na letnie CHA, nie wszystkie zostały jeszcze pokazane na firmowym blogu, zatem tutaj mogę je po trosze, po kawałeczku, stopniowo pokazywać. Dziś będzie to kolekcja Alla-Prima i słoneczny scrap w pięknych (ulubionych!) kolorach:



plus cudowne kwiatki:
cradle nests
carlotta flowers
elegant butterflies
allure twists
plus więcej cudownych kwiatków:
crystal palace vines
coiled pearls
sparkly stars
artsy tiles

i jeszcze więcej...
meredith flowers
solitaires
crystal blooms
medley berry vines



i mój scrap, jeszcze bez zbliżeń, ale i na nie przyjdzie pora w odpowiednim czasie ;)

~~ Summer Fun ~~


Zapraszam na blog Prima po wiecej inspiracji!
Cudownego weekendu Wam życzę i uściski przesyłam!:*

11 komentarze :

cat lacigale pisze...

you've made a fabulous layout with this great line from Prima. I love the colour mix !

Nadia Cannizzo pisze...

This collection is fantastic and work is again exceptional :o)

nimucha pisze...

Lubię jak taka pracowita pszczółka jesteś i często wstawiasz prace na bloga :) Narobiłaś mi chęci na zrobienie scrapa :)

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

Wspaniała kolekcja ! aż ślinka leci! :)

pattyo pisze...

So beautiful--like a sunny day!

Mona L. Pendleton pisze...

Stunning LO! You surely make those Prima products shine!

Paper Boutique pisze...

How I wish I was going to CHA to see ti up close and personal, you have created a beautiful page!
Milagros

Lydell pisze...

Gorgeous pages Karola! I have been scrolling back and as always I love them all!!!

Cynthia Lloréns pisze...

Karola this collection is great...fantastice and your page is such a fantastic pece of art!!!
You really did a wonderful job with Prima!!!
Have a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Anonimowy pisze...

Really.

hilde janbroers pisze...

amazing layout!!! love it Karola!

LinkWithin

.