sobota, 2 lipca 2011

Po Jasnej Stronie Życia...

... wszystko wygląda lepiej, pozytywnie i radośnie ;)
Całkiem tak, jak nowy projekt, w którym mam przyjemność wziąć udział :)
Jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Nadię Canizzo - założycielkę międzynarodowego bloga wyzwaniowego Once Upon A... Sketch do wzięcia udziału w wyzwaniach lipcowych jako gość :) Radośnie zgodziłam się! Miałam stworzyć scrapy na podstawie wyzwaniowych mapek, uwzględniając journalingowe kryteria. Pierwszy mój Lo wraz z pierwszym lipcowym wyzwaniem wystartował wczoraj, zatem mogę ujawnić co zrobiłam. 
Mój Lo jest jednocześnie scrapem wymiankowym, stworzonym na spontaniczną prośbę Immacoli ;) Miałyśmy zrobić scrapy - każda w swoim stylu, ale ze zdjęciem tej drugiej, zatem dobrze się złożyło, bo kryteria journalingowe w wyzwaniu Once Upon A... Sketch mówiły o nazwaniu i opisaniu osoby ze zdjęcia - zatem posłodziłam Paulinie i posłodziłam swojego scrapa, tak, że bardziej się nie dało, a wykonałam go z zaprojektowanej przeze mnie kolekcji Jasna Strona Życia. ;) Oto i mapka oraz Lo:




~~ Paulina ~~





Ale co tam mój Lo - pędźcie zobaczyć jakie piękne prace wykonał DT Once Upon A Sketch

Najciekawsze jednak w tym wszystkim jest to, że i moja macierzysta firma The ScrapCake została zaproszona do sponsorowania lipcowych wyzwań na tym blogu! Super wiadomość dla wszystkich, którzy mieliby ochotę wygrać nasze najnowsze, pełne kolekcje papierów i dodatków: Jasną Stronę Życia oraz Lato Nad Morzem



Zapraszam serdecznie do zabawy!  Trzymam kciuki i życzę powodzenia! ;)

A na koniec - jeszcze karteczka, stworzona z tej samej kolekcji - dedykuję ją wszystkim tym, którzy do mnie zaglądają i zostawiają po sobie ślad - ogromnie dziękuję i zapewniam, że bardzo doceniam każde ciepłe słowo jakie zostawiacie!

~~ Thank You For... ~~




Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam radosnego weekendu! :*
I ... do jutra, bo... jutro mam znów coś radosnego do ogłoszenia ;)

19 komentarze :

Anuszka pisze...

piękności!! te papiery tak bardzo mi się podobają, że zakupiłam i będę robić albumik. śliczne LO i zachwycająca kartka - kwintesencja romantyzmu i urody. dziękuję za inspiracje i prace pełne piękna. a zaglądam często, ale rzadko piszę komentarze, bo to, co tworzysz jest tak piękne, że co bym nie napisała, to i tak nie oddadzą tego, co myślę. brzmi jak mega podlizywanie, ale jest jak najbardziej szczere. :) pozdrawiam i ślę moc buziaków!

Gosia S. pisze...

Jak ja lubię tu zaglądać!!!

Gosia S. pisze...

Jak ja lubię tu zaglądać!!!

Bellaidea pisze...

Swietna mapka ale Twoj scrap uroczy! Taki delikatyny, pastelowy, "Twoj" po prostu :)

Kasia pisze...

przepiękna praca!!! jak zawsze w Twoim wykonaniu :) Imma na pewno zachwycona :)

magda.matraszek pisze...

świetny LO!!! dokładnie w stylu karolowym :)))

wiosanka pisze...

Cudności! Piękna, klimatyczna, radosna praca. Zaglądanie tu do Ciebie to prawdziwa przyjemność :-)

Pozdrawiam!

etrala pisze...

kocham twoje prace!
sa magiczne, a kolekcja cudowna !

etrala pisze...

kocham Twoje prace ! sa bardzo magiczne, a kolekcja cudowna !

pattyo pisze...

Love your layout and card!

Cynthia Lloréns pisze...

Karola just a stunning page....I love all the details...gorgeus at all!!!
I love all you have created..same of your pages are fantastic..and I love to see your blog for hours!!!
I wish a wonderful weekend.
Kisses and huges from Brazil.
Cynthia

Asia pisze...

Nie wiem co napisać, po prostu cuda robisz... jak zawsze. twoje papiry wyglądają rewelacyjnie, już nie mogę doczekać się przesyłki... ale czy dam radę je pociąć? kartką jestem zauroczona... ma w sobie to "coś"... porusza :)Pozdarwiam

Nerrida pisze...

I just love love love what you did with the sketch and I so thrilled you sponsored OUAS this month. That card - breathtaking! The layout - just beautiful!

ewamaison pisze...

kolekcja JASNA STRONA ŻYCIA to cud piękności - zrobiła już dwie prace z tych papierów i nie mogę przestać o nich myśleć. pozdrawiam, ewa

Gosia Myślicka pisze...

prześliczne...

Динуля pisze...

Потрясающе! Великолепно! Необыкновенно! Спасибо за вдохновение!!!

Rydia pisze...

Uwielbiam do Ciebie zaglądać i podziwiać prace,które są obłędnie piękne !
Pozdrawiam bardzo ciepło :)

Nadia Cannizzo pisze...

Absolutely wonderful to have you as a Guest at Once Upon A...Sketch. Your work is of course so beautiful, as displayed with this layout, but above all I am so happy to have known you better as you are such a beautiful person inside too! Thanks so much for your support of Once Upon A...Sketch and for your super generous prizes :o)All the best!

seagirl pisze...

Papiery z serii "Po jasnej stronie życia" są po prostu fantastyczne jak wszystkie wcześniejsze zaprojektowane przez Ciebie. Zdolna z Ciebie bestia. Pozdrawiam

LinkWithin

.