sobota, 23 lipca 2011

Och, jak bardzo te kolory są moje...

...i w dodatku znalazły się w nowej palecie The Color Room! Jakże mnie to ucieszyło, nie wyobrażacie sobie :) Niestety - praca z ulubionymi kolorami to żadne wyzwanie dla mnie, ale za to liczę na to, że dla niektórych z Was - ta ciepła, słodka paleta pachnąca malinami i karmelem - będzie prawdziwym wyzwaniem, do jakiego podjęcia gorąco Was zachęcam! :)



~~ Oh, How I Love You! ~~
czyli - jak kocham Różę - och, no niesamowicie... że też nie da się tego wyrazić w scrapie :) Może kiedyś zrobię Lo pt "jak stąd do kosmosu i z powrotem", a tymczasem mam ten, stworzony na podstawie powyższej palety i mapki (mapki - luźno interpretowanej hmm...):


Och, czegóż ja tu nie użyłam ;-)))
Na przykład do stworzenia tła i pomniejszych dodatków posłużyła mi moja kolekcja The ScrapCake - Jasna Strona Życia, a także kwiaty Prima, naklejki We R Memory Keepers, kopertka Maya Road i chipboardy Twiddleybitz.





Pozdrawiam ciepło!:*

19 komentarze :

Tusia pisze...

Piękny scrap! Podziwiałam już na The Color Room. Twój styl jest tak rozpoznawalny, że nie czytając podpisów pod scrapami, zawsze wiem,który jest twój :) :*

Arte Banale pisze...

Fantastyczna ta krateczka wycięta z twoich papierków!!! Piękna porcja inspiracji:)

magda.matraszek pisze...

świetna praca! widać że kolory bardzo Ci pasują :)))

Romy pisze...

Oh gosh, everything you make looks stunning! What an amazing layout this is!

angel pisze...

Cudowny scrap!!

Nancy Wethington pisze...

Karola, this is so beautiful. All those little details are just lovely.

Johanna pisze...

It's a stunning page! Beautiful!!

Marie pisze...

stunning LO! Love all the details!

Cynthia Lloréns pisze...

Karola I´m in love with that page...this samething marvelous...so many gorgeus details and the photo os great at all!!!
Every time that I came in here ..I love more and more all your creation...for me is so perfect, and you inspired me !!!
Have a wonderful week.
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

wiosanka pisze...

Niesamowity scrap! Ja się trochę boję różu, ale tutaj wygląda doskonale. I świetne ta krateczka! Przepiękne!

María Castillo pisze...

Gorgeous work as always!! Love how soft it looks!

Gocha pisze...

Piękny scrap i tyle się na nim dzieje :)

ewamaison pisze...

Witam Cię Karola i odsyłam na swojego bloga gdzie znajdziesz dla siebie niespodziankę, pozdrawiam, ewa

pattyo pisze...

Beautiful, beautiful layout!

Lizzyc pisze...

oh such gorgeousness.. really pretty layout!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Cudowny!!!!!!!!!!!! Uwielbiam

Malgodia pisze...

Och jak cudnie :) :) :)

Bellaidea pisze...

Cudowna praca a i kolorki niesmowicie wdzieczne :)

guylaine pisze...

Wouahhh! I love your style! It's amazing !! I'll come again! Kisses!!

LinkWithin

.