środa, 27 lipca 2011

Małe i pudrowe

...są moje ostatnie twory :) Witajcie kochani w środę, burą, z galopującym bólem głowy i chęcią schowania się głęboko pod stos poduszek i przespania choćby tygodnia :) Jakaś niemoc mnie dopadła ale odganiam ją nożyczkami i papierami daję jej po nosie ;)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka kartek - zgodnie z obietnicą, że niebawem pokażę coś stworzonego z najnowszych kolekcji Pink Paislee. Wielkie pudło cudów dotarło akurat w momencie kiedy dopadła mnie kartkomania i w związku z tym - udało się zrobić kilka kartek. Te dzisiejsze są wykonane z mixu dwóch nowych kolekcji: Nantucket i Vintage Vogue.

~~ Enjoy Life ~~




~~ Keep in touch ~~




~~ How are you? ~~




Do wykonania tych karteczek użyłam wyłącznie materiałów Pink Paislee, za wyjątkiem Pearl Makera, dziurkaczy brzegowych i motyli wyciętych maszynką Cricut (kartridż: Martha Stewart - Elegant Cake Art), no i stempelków niewiadomego pochodzenia, bo pożyczonych :)) Ogromnie mi się one podobają ;)

Pozdrawiam ciepło i dziękuję ogromnie za wszystkie odwiedziny i komentarze :*


17 komentarze :

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne! oczu nie mogę od nich oderwać :) są niesamowicie subtelne!

wiosanka pisze...

Takie delikatne a jednocześnie "bogate". Cudne!! :-)

BETIK pisze...

Co jedna to piękniejsza:) Szkoda, że człowiek nie może mieć wszystkiego co mu się zamarzy...:)

IWA pisze...

Cudne i urocze, najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza, chyba z powodu zestawienia kolorystycznego.

MALOWANY IMBRYCZEK pisze...

delikatnie i uroczo :)

Madzik pisze...

Jak ty to robisz, że zawsze i ze wszytskiego wychodza ci takie cudeńka? ;o)

Lizzyc pisze...

HI..these cards are really beautiful.. the colors and designs make for a beautiful gift for anyone.. just love the softness and calm feel i get when i look at your work!! so lovely..

Corine van der Zee pisze...

Gorgeousss, especially the butterfly card! Well done!

Gr. Corine

ananthu pisze...

Ponieważ uważam Twoje prace za inspirujące mam przyjemność poinformować Cię o otrzymanym wyróżnieniu. Zapraszam do mnie.

Ayeeda pisze...

Cuda tworzysz:) Przepiękne!

aga730 pisze...

Karolu,kartki są prześliczne !!! Motyle cudne !!!!

pattyo pisze...

Such pretty cards! Made my day!

Jona Panesa pisze...

wow, these are so gorgeous!!!

Jona Panesa pisze...

wow, these are so gorgeous!!!

Becky Andersen pisze...

Beautiful!!!! Oh and did you know your translate my blog button isn't working? :( Hugs! Becky

Beatemor pisze...

Beautiful cards! Love the colors!!

Gocha pisze...

Karteczki są prześliczne :)

LinkWithin

.