piątek, 1 lipca 2011

Idąc za ciosem...

... mam jeszcze coś w podobnym klimacie jak ostatnio :)) 
Witajcie piątkowo, mam nadzieję, że czujecie się dobrze, bo właśnie zaczął się weekend i warto go dobrze wykorzystać, np. twórczo :) Ja zamierzam :))
Dzisiaj mam jeszcze jednego Lo do pokazania, stworzonego również z kolekcji Crate Paper - Emma's Shoppe (czy nie mówiłam, że się w niej zakochałam?), jednocześnie jest pracą na moje własne wyzwanie, które wyjątkowo w tym tygodniu prowadzę w Dziale Scrapy/Lo na Portalu Polki Scrapują.
Wyzwanie polega na stworzeniu Lo w formacie A4 z dużą ilością warstw i dodatków/detali, a po wszystkie szczegóły zapraszam do wyzwaniowego wątku na Portalu






Zapraszam do zabawy i pozdrawiam serdecznie!

8 komentarze :

Niebiesko_Oka pisze...

Piękny scrap!
Uwielbiam Twój styl :).

lastivka pisze...

so rich LO! amazing!

Bellaidea pisze...

Wspaniala praca!

BETIK pisze...

Oj zarażasz mnie entuzjazmem do tej kolekcji:) Praca jak zwykle pełna Ciebie!!

Natalie pisze...

Amazing - beautiful use of Imaginarium Designs chipboard too!

sandi pisze...

Wow! This is simply GORGEOUS!!! LOVE your style...stunning!

Kuba pisze...

Dzień dobry. Oj muszę Pani napisać że normalnie ma Pani taki talent że aż człowieka zatyka. Super dodatki i super je pani układa.
Dobrego dnia Kuba.

pattyo pisze...

Love this and the beautiful layering!

LinkWithin

.