piątek, 15 lipca 2011

Gdy ktoś się przeprowadza...

...to być może potrzebuje czegoś do upamiętnienia przeprowadzki, starego domu, nowego domu, domowego ogniska/rodzinnego ciepła... i o tym będzie dzisiejszy odcinek :D
Witajcie kochani, już piątek... a ja mam wrażenie, że ostatnio piątek był... przedwczoraj! Czas tak niesamowicie szybko umyka! Ostatnio zrobiłam mini albumik dla koleżanki, która się jakiś czas temu przeprowadziła do nowego domu. Drugi w tej samej tematyce - na warsztacie! Zatem dziś będzie domkowo - płotkowo - słodko i ciepło a wszystko to bo... fajnie jest być po Jasnej Stronie Życia, prawda? ;)
Albumik zrobiłam na bazie "płotkowej" Maya Road i ozdobiłam moją kolekcją stworzoną dla The ScrapCake oraz rub-onsami Melissy Frances:

~~ Home is where you hang your Heart ~~






kilka kartek - losowo wybranych ;) :






i detale... detale... detale...




I to byłoby na tyle, jeśli chodzi o album :) Wkrótce pokażę następny :)

************
Ponieważ jest piątek, a w dodatku 15 dzień miesiąca zapraszam serdecznie do:


Życzę Wam dobrej zabawy z wyzwaniami i wszelaką twórczością a także radosnego, ciepłego weekendu! :*

21 komentarze :

kachasek pisze...

śliczny!!!

Kylie pisze...

Oh! WOW! Stunning album. So inspiring :)
Have a great weekend,
Hugs from Australia
Kylie xx

vivi22 pisze...

trafiłam do Ciebie przypadkiem, jak w większości trafia się na blogi :) a ponieważ podobają mi się Twoje prace, będę tu częstym gościem i będę pozostawiała mnóstwo komentarzy :) Życzę dużo pomysłów. Może kiedyś coś dla mnie zrobisz :) Najbliższe okazje niebawem :)

Gosik pisze...

cudny album!

Tanka pisze...

Karola, what a lovely album! And this idea - shadowing places for photos is amazing! 8)

Have a nice weekend!
Tanya

scraperka pisze...

przepiękny album! jest niesamowity:) i właśnie przymierzam się do obu wyzwań:)

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Przepiękny album!!!
Fantastycznie odznaczyłaś miejsca na fotki :)
Ja kombinowałam na różne sposoby a taki prosty i efektowny nigdy mi nie wpadł go głowy!!!

axdesign pisze...

cuda robisz ze swoich papierów:D

Женя Joy_L pisze...

WOW! so beautiful

Gocha pisze...

Jejku ten album jest śliczny i jaka ilość kwiatów ♥! Wspaniały :]

pattyo pisze...

Love this album! Such a treasure!

María Castillo pisze...

So soft and beautiful!

rain pisze...

Witam! ja zawsze w skrytości podglądałam Twoje dokonania...ale muszę w końcu to napisać: Twoje prace są cudne!
Podglądam i się napawam :)

rain pisze...

Witam! ja zawsze w skrytości podglądałam Twoje dokonania...ale muszę w końcu to napisać: Twoje prace są cudne!
Podglądam i się napawam :)

Kuba pisze...

Dzień dobry. Oczywistość że bardzo pięknie jeszcze nie widziałem u Pani czegoś nie pięknego więc to oczywistość.
Dobrego dnia Kuba.

Tusia pisze...

Przepiękny albumik! Ciepły i romantyczny. Cudo istne!! :*

Yuko.A pisze...

Hello! You remember me?(SIJ YUKO)
Oh! very fantastic album!!!
Many Japanese scrappers want to go your workshop!!

Pls come to Japan~!!!!!!

Lady Aga pisze...

O, to coś dla mnie, bo nie dość, że się właśnie przeprowadziłąm na drugi koniec świata, to na dodatek jestem odcięta chwilowo od scrapowania:(
Album bardzo karolowy, świetny po prostu i zazdroszczę obdarowanej okropnie;)! Pozdrawiam:*

Asia pisze...

Przepiękny...i taki karolowy :)Delikatny, subtelny i romantyczny...och jakie szczęście ma obdarowana osoba :) Pozdrawiam, wracam do oglądania po raz enty...

Domna pisze...

Karola, STUNNING!!! All the details and amazing mood!

Belladonna pisze...

Śliczny albumik, wspaniała pamiątka!

LinkWithin

.