piątek, 29 lipca 2011

Coś białego, coś okrągłego...

... i nie jest to gomółka twarogu :)))) Witajcie kochani! Dzisiaj pokażę coś jasnego ze sporą dawką bieli i okrągłego - jak wspomniałam w tytule, ale po kolei...
Przede wszystkim dziękuję za Wasze odwiedziny i ciepłe słowa w komentarzach, to naprawdę wspaniałe, że chce Wam się tu zatrzymać i zostawić słowo! 
Dzisiaj mam do pokazania najnowszą paletę The Color Room #69. Serdecznie zapraszam do podjęcia wyzwania! Chyba nie muszę komentować palety - z daleka widać, że kolory z całą pewnością mi podpasowały i z wielką przyjemnością zrobiłam swoje Lo :) Efekty poniżej:



~~ Ponytail ~~
czyli w roli głównej kucyk, kitka, koński ogon, czy jak tam to jeszcze inaczej nazwać, w co nam - mamom - najwygodniej czesać nasze córki :))) Wykorzystałam tutaj najnowszą kolekcję Pink Paislee - Nantucket oraz jeszcze inną nowość od Pink Paislee - piękną maskę, a także litery Mistables, które można dowolnie kolorować; 





Serdecznie pozdrawiam i życzę Wam wspaniałego weekendu! :*

10 komentarze :

Blossom inch pisze...

This is so lovely page, I always love your layout.

Beatemor pisze...

Beatiful colors and som many details :-)

scraperka pisze...

ale ślicznie:))) cudna kolorystyka!:)

agea pisze...

fajniutkie kolorki:)

Młoda Kobieta pisze...

...coś pięknego :) Jaka lekkość bije od tej pracy!! Marzycielski puch :) takie określenie mi się nasunęło :)

Tusia pisze...

Przecudny jest!!! Ja totalnie nie mam ostatnio weny - to ze zmęczenia na pewno, ale twój scrap powoduje, że aż się chce usiąść i wyjąć papiery :) :*

pattyo pisze...

How pretty! Lovely details!

María Castillo pisze...

Beautiful page, love all the floers on it!!

Renata Scrap pisze...

So beautiful!! :)

Oliwiaen pisze...

Cudny, cudny, cudny!!!

LinkWithin

.