piątek, 8 lipca 2011

The Color Room # 66, czyli...

... "nie moje kolory" oswojone ;))
Ok, może nie tak bardzo "nie moje", bo lubię każdy z osobna i nawet wszystkie razem, ale w rzeczywistości niebywale rzadko robię coś w tym zestawieniu :)
Tym razem zainspirowałam się bardzo, bardzo mi się fajnie pracowało z najnowszą paletą kolorów i z mapką - efekty poniżej... :) Poeksperymentowałam sobie z tłem, ale też swoim zwyczajem dodałam sporo dodatków i drobnostek, dlatego moje eksperymentalne tło zostało niefortunnie ostatecznie prawie w całości zakryte :) Nic to, jednak, kiedy całość trochę choć przypomina paletę a maska i biała farba trochę wyzierają spod spodu - jest ok! :)))
Zapraszam gorąco do zabawy z najnowszą paletą The Color Room!

~~ The Color Room # 66 ~~


~~ Today ~~

jedno ze zdjęć Róży pstryknięte przed jej wyjazdem na wakacje, czyli uchwycona zwyczajna chwila czytania... ale jednak bardzo ważna... jak wszystkie wspólne chwile ;) Ubrałam ją w: papier bazowy z kolekcji Pink Paislee - Daily Junque, a dodatki... mix mixów: Pink Paislee, October Afternoon i Memory Works/Simple Stories oraz kwiatki Prima i szydełkowce. :)))








Pozdrawiam ciepło i miłego weekendu Wam życzę! Niech wreszcie przestanie padać! :*


12 komentarze :

Zarah pisze...

That layout is just ABSOLUTELY fantastic!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Przecudny scrap!!!
Wielką sztuką jest zrobić "coś" z narzuconych "nie swoich" warunków co jest tak bardzo Twoje! Gratulacje!
Jestem zachwycona

Tusia pisze...

Wow!! Karola!! Stunning layout! I love all colours and details!

Kuba pisze...

Dzień dobry. Pani jak zwykle pięknie zaszalała ja się od Pani uczę po troszkę. Nawet właśnie zrobiłem lift do Pani pracy na Diabelskim Młynie ale jakoś z tym guzikiem mam kłopot żeby dodać. Bardzo się fajnie bawiłem chociaż mi to zjadło dużo czasu. Ale to nic nie szkodzi taki jestem teraz wyluzowany.
Dobrego dnia Kuba.

Today for Tomorrow pisze...

Absolutely stunning layout. Love how you have included the little book.

lizzyc pisze...

Hi! wow! absolutely stunning.. a masterpiece.. you are a creative genius!!

scraperka pisze...

boże ten LO jest niesamowicie piękny! rewelacyjny:)))))))

IWA pisze...

Mmmmmmm, cudowności, co cieszą oczy!

kacperm200 pisze...

wow :D
przepiękny scrap ;)

pattyo pisze...

Beautiful layout, Karola!

LillBlomman pisze...

Gorgeous page!!! Love how the book are in same color! I just love all your work!

Agateria pisze...

Świetny scrap. Radosny i wesoły. Podziwiam Twoje prace.

LinkWithin

.