sobota, 4 czerwca 2011

Wiosna już się rozbudziła!

A jakże! Mamy upały, słońca nie brakuje, niektórzy z nas są wciąż jeszcze bladzi (ekhmm), ale za to niektórzy z nas mają masę piegów na nosie pieszczonym wiosennymi promykami słońca (ekhmmm) i niektórzy z nas sięgają po wiosenną kolekcję The ScrapCake - Wiosenne Przebudzenie :) Ja sięgam, a efekty chciałabym Wam dziś pokazać... Prace, które zrobiłam już jakiś czas temu, ale myślę, że to całkiem dobry moment aby je wreszcie pokazać. Bez dłuższych wstępów - oto, co udało mi się zrobić z mojej własnej kolekcji :)

~~ Be ~~
czyli ja na scrapie...




oraz sporo kartek na dokładkę:

~~ Zestaw dwóch kartek motylowych ~~






~~ You make me happy ~~



~~ Thank You ~~



Coraz lepiej mi idzie :))) A co powiecie na to, że wkrótce premiera kolejnej mojej kolekcji dla The ScrapCake? Ja się już nie mogę doczekać i szczerze mówiąc... cięcia i klejenia też nie mogę się doczekać! 
A tymczasem ... przed nami IV Zlot Scrapbookingowy w Warszawie - największa impreza scrapowa w Polsce - mam nadzieję, że się tam tłumnie spotkamy, ponieważ oczywiście wybieram się i ja! :))
Będąc od kilku miesięcy  w wielkiej rodzinie The ScrapCake i Na Strychu - mam zamiar podziałać na tych dwóch stoiskach oraz zaprosić oczywiście do magicznego stoliczka The ScrapCake - TUTAJ możesz zobaczyć jak miałam okazję gościć przy nim super scraperki na Skrapowisku w Łodzi, a jaki będzie stoliczek na Zlocie... to niespodzianka ;)
Poza stoiskami i atrakcjami jakie szykujemy, a o których możesz przeczytać TUTAJ, zapraszam serdecznie na moje...



Pytacie wiąż o dostępne miejsca - jeśli ktoś ma ochotę  - serdecznie zapraszam, sądzę, że miejsca wystarczy dla wszystkich chętnych, mnie będzie niezwykle miło popracować z Wami i stworzyć mnóstwo lekkich, słodkich albumów :) Dziękuję również za wszystkie dotychczasowe zgłoszenia!
Sądzę, że wkrótce pokażę Wam prototyp, na podstawie którego będziemy pracować, jednak w tej chwili jest to tajność nad tajnościami, bo przecież pracować będziemy na nowych kolekcjach TSC!  ;) Zapisy na warsztaty: karola@thescrapcake.com

Ale to jeszcze nie koniec wieści z pokładu The ScrapCake! 
Gdyby przypadkiem kogoś ominęła informacja - od paru dni trwa ( i potrwa jeszcze tylko parę dni) nasz Pierwszy Nabór do TSC DT, serdecznie zapraszam (szczegóły po kliknięciu na banerek):



I to już chyba wszystko na dziś - czeka mnie intensywny scrapowy weekend, 
więc i sobie i Wam kochani - życzę galopującej weny!! 


14 komentarze :

scraperka pisze...

przepiękne prace! a kolekcję chyba każdy już zna, bo wszystkie prace wychodzą z nią przepięknie:)

KOLOROWY ptak pisze...

oniemiałam!!! przepiękne prace!

Tusia pisze...

Piękne prace - delikatne i w 100% Karolowe :* Warsztaty - ach jaka szkoda, że nie mogę Cię zobaczyć w akcji... Strasznie się cieszę, że się spotkamy niedługo :) I gratuluję kolejnej kolekcji :* Na pewno będzie piękna.

Gitte pisze...

stunning work and I love the color-combo

Saby pisze...

great !! i love all !!
Saby (France)

Jaszmurka pisze...

Najbardziej podoba mi się to, że Ty jesteś na scrapie :D

no i Twój zwiewny styl rozpoznam wszędzie :) (od lat)

:D

lizzyc pisze...

Hi Karola! your work is always so elegant soft and beautiful.. i love coming to your blog for a visit!!xxlizzy

angel pisze...

Cudna kolekcja, świetny scrap i piękne kartki:)

Synnøve pisze...

Wonderful cards, and a stunning layout!
A beautiful picture and so delicate and tender colors.
Hugs

Chimera pisze...

Ale mi się to wszystko, co pokazałaś, podoba! Jestem zachwycona każdą Twoją pracą, są one takie delikatne, świeże, kojarzą mi się z wiosenno-letnimi porankami :)
Jeszcze nie zdążyłam pociąć Wiosennego Przebudzenia, a tu się szykuje nowa kolekcja. Super, będę miała co robić w wakacje.

pattyo pisze...

Beautiful projects, Karola! I wish Poland was nearby so I could attend your workshop.

Gerry pisze...

Amazing work, my friend! Keep on scrolling to enjoy the view! Hugs ~Gerry~

Cynthia Lloréns pisze...

Hi Karola.....I´m in love with your blog..I just love all your works...and you made a extrordinary cards...they are fantastic....so gorgeus!!!!
You are such a great artist!!!!
I´m so happy to meet you!!!
I wish a great weekend!!!
Kisses and huges from Brazil
Cynthia

Birgit Koopsen pisze...

Congratulations on returning on the Prima team Karola! You've always been one of my favorite designers for Prima, love your style!! What would a Prima DT be without you!! :D

LinkWithin

.