czwartek, 30 czerwca 2011

Słonecznie, dalej kolorowo...

Witam Was gorąco, adekwatnie do pogody za oknem :) 
Dzis chciałabym pokazać Wam zaległy Lo stworzony na postawie zaległej (bo z ubiegłego tygodnia) palety na The Color Room. Niestety ten tydzień miałam/mam znów mocno zajęty, ale jak to się mawia w takich sytuacjach... lepiej późno niż wcale ;) Oczywiście zapraszam do zabawy z tą cudowną, kolorową i prawdziwie letnią paletą i pięknym szkicem, z którego znów nie skorzystałam...  Na The Color Room nie ma ograniczeń czasowych, więc zapraszam do zabawy z każdą z poprzednich palet! A już jutro... premiera nowej palety TCR!
Dziś bez dłuższej gadaniny, ponieważ zatonęłam w scrapach i nie zamierzam się wyłaniać do poniedziałku, zatem... oto piękna paleta:



~~ My Girl ~~
w wieku prawie 3 lat :) Stąd też te "trójki" gdzieniegdzie ;)


Do stworzenia tego Lo użyłam kolekcji Emma's Shoppe od Crate Paper - pasuje idealnie, a w dodatku jestem w niej szczerze zakochana, ma mój ulubiony retro klimacik :) Żadnych eksperymentów tym razem - prosty, niemal ekspresowy Lo, tylko papier, naklejki i chipboardy :) No i kwiatki ;)



Na dokładkę mam jeszcze coś, stworzonego na zupełnie inne wyzwanie, a mianowicie na wyzwanie mixedmediowe Anai na Portalu Polki Scrapują - serdecznie zapraszam i zachęcam do stworzenia tym razem mixmediowego taga z cytatem! A oto mój tag... 



Bardzo fajnie mi się robiło tego taga, poeksperymentowałam sobie trochę, użyłam sporo różnych mediów, embossowałam na gorąco, gessowałam, tuszowałam, zalterowałam kapsel (no, niestety na biało, choć obiecałam komuś, że będzie czarny!)... Użyte media: 3 kolory tuszy distress, 3 pudry do embossingu,w tym jeden clear, tusz do embossingu, Pearl Maker (farbka 3d), biała akrylówka, gesso, glimmer mist... 




Pozdrawiam ciepło! :* 

8 komentarze :

Monia pisze...

LO śliczności, a tag jest absolutnie oszałamiający!

Magda(i)Lena pisze...

Tag jest niesamowity!

Gosia S. pisze...

Przepięknie! Te kolory oszałamiają!

Ewik pisze...

Cudowne prace a tag z tym kapselkiem rozbraja mnie...:)

Gosik pisze...

piekne prace!

Kuba pisze...

Dzień dobry. Dziękuję że do mnie Pani zagląda z okienka bo znalazłem dzięki temu się tutaj u Pani i muszę napisać że normalnie słów mi brak jest Pani chyba najlepszą tworzycielką na świecie i ma Pani takie ładne dodatki. No modelka też się Pani udała i taka jest podobna do Pani.
Dobrego dnia Kuba.

curlyqmosaics pisze...

Your layout and card are absolutely breathtaking! Beautiful work Karola!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Lo jest energetyczn i bardzo pozytywne zdjęcie Róży powala mnie na kolona! Tag prawdziwie zachwycający

LinkWithin

.