sobota, 25 czerwca 2011

Rozdrabniam się na kolorowo...

... coraz bardziej :)) Witajcie sobotnio! 
Mój wczorajszy post na blogu Pink Paislee powstał pod znakiem "Designers Details", czyli pokazywania swoich tricków, detali, smaczków, drobnych rzeczy... Dość długo myślałam, cóż mogę pokazać swojego w tym temacie i ostatecznie uznałam, że w każdej mojej pracy jest tak dużo detali i drobnostek, że czegokolwiek bym nie zrobiła - będzie pasowało :)) Jak widać czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze ;)
Stworzyłam Lo ze zdjęciem moim i Róży - z czasów kiedy ja byłam młoda (hahaha) a Róża maleńka - zdjęcie scrapowane już tysiąc razy, ale wciąż dokładane do katalogu "zdjęcia do wywołania", wciąż mam na nie coraz to inny pomysł :) Zdjęcie ozdobiłam papierami i dodatkami głównie z kolekcji Pink Paislee - Soiree, która jeszcze kilka miesięcy temu wydawała mi się... ekhmm.. zbyt kolorowa, jaskrawa i kompletnie nie w moim guście. Ale ponieważ letni nastrój udzielił się także mojej twórczości - niespodziewanie odkryłam, że Soiree jest... piękna! I tak powstało Lo...
~~ Celebrate Life ~~
a na nim... mnóstwo warstw, detali i różnych rozwiązań...


... warstwy tworzą świetny trójwymiar, a różnicując materiały (tu znajdziesz elementy papierowe, piankowe, tekturowe, foliowe i drewniane) stwarzamy jeszcze większe i pełniejsze wrażenie "makiety" pełnej zakamarków i tekstur ;) Bardzo to lubię! Drewniany baner pochodzi z zestawu Soiree - Wood Shapes. Pomalowałam go dość niedbale dabberami w kolorze citrus i aqua. A białe kropeczki to Pearl Maker.


Czasami zdarza się, że mamy przed sobą kolekcję tematyczną - tak jak Soiree, która jest kolekcją "imprezową" :) Niestety do mojego zdjęcia i tematu Lo nie pasowały napisy w stylu "Birthday Party" itp., za to potrzebowałam fajnych okrągłych die-cuts, najlepiej turkusowych :) Tworząc warstwy bardzo łatwo jest zakryć coś, czego nam nie potrzeba i stworzyć wiele małych ozdobnych kompozycji na stronie... ja zakryłam napisy, ale wciąż mam turkusowe koła w którejś ze spodnich warstw. :)



Czasem potrzebujemy miejsca do ukrycia opisów, pamiątek - uwielbiam tworzyć kieszonki z przezroczystych foliowych kart, do których można schować to co powinno być schowane ale jednocześnie mogłoby tworzyć dodatkową ozdobę. Tutaj wystąpiła karta z kolekcji Sweetness, a wewnątrz kieszonki - małe kolorowe karteczki z mini notesu z kolekcji Soiree - powstała funkcjonalna ozdoba ;)


Ramkę naklejaną na zdjęcie - jako kolejna warstwa na Lo - możemy stworzyć z dowolnej karty die-cuts, byleby odpowiadała wielkością. Wycięłam środek z zestawu Soiree Mini Notes and Labels i tak powstała ramka, a środek przyda się na inne okazje ;)


Do stworzenia części tytułu wybrałam alfabet piankowy - wszystko po to, aby stworzyć jeszcze więcej wrażenia trójwymiarowości - te literki są dość grube! 


Tak naprawdę jest to też Lo, które udowadnia, że mając zaledwie kilka produktów - możemy stworzyć dość bogate w detale, przestrzenne, a jednocześnie nie przeładowane Lo :) Takie lubię najbardziej ;) A jesczze bardziej lubię zestawy die-cuts, naklejek, przeróżnych tekturek itp. - okazują się bardzo wydajne ;)

***********

A teraz coś z innej beczki - czy widzieliście już zajawkę nowej kolekcji Pink Paislee - Mistables??? Zajrzyjcie koniecznie na blog Pink Paislee aby zobaczyć co amerykańska część naszego DT zdążyła stworzyć z tych cudeniek :) Ja nie mogę się już doczekać kiedy dostanę je w swoje łapki, mam nadzieję, że lada dzień ;) Jeśli pokochaliście foliowane papiery Parisian Anthology, to Mistables podbije Wasze serca ze zdwojoną siłą :) Wszystkie produkty z tej linii nadają się do kolorowania różnymi sposobami, a kolorując - odsłaniamy piękne wzory :)



I to już wszystko na dziś, życzę Wam spokojnego weekendu i pozdrawiam ciepło :*

17 komentarze :

Sonhe Sonhos pisze...

Beautiful! Love photo on LO!
I Love your LO!
xoxo

Rydia pisze...

Cóż mogę powiedzieć - LO jest piękny ,bajecznie kolorowy i te warstwy mmmmm...

viva pisze...

Piękny scrap!!

Beatemor pisze...

Really beautiful layout! Love the colors!

Ayeeda pisze...

Kolejny cudowny scrap!!!! Piękne warstwy i kolory! Boski!

BETIK pisze...

W tych różnych warstwach, warstewkach i detalach jesteś mistrzynią!!! Dlatego rzadko oglądam Twoje prace, przeważnie studiuję chłonąc każdy szczegół:) Pozdrawiam:*

curlyqmosaics pisze...

WOW! This layout is so beautiful! I love the colors and the white dimensional dots are the perfect added touch!

alexandra s.m. pisze...

each of your page is a true work of art!
Bravo!!

Greetings from chicago ~

Tusia pisze...

Zaglądałam dwa dni temu :) Wszystko jest boskie!!! :)

A twój scrap kochana - jak zawsze cudeńko. I mimo, że ja również uważałam Soiree za zbyt jaskrawą i krzykliwą, to ty zrobiłaś z nią cuda! :*

Monique Nicole Fox pisze...

awesome layout :)

makola pisze...

Piękne kolory coś wspaniałego!!
Praca - niesamowita! ;)

milena60 pisze...

Великолепная страничка..превосходная коллекция...

Blossom inch pisze...

this is so lovely, I love the dimension, the paper that you used and the colours are yummy! totally make me blown away...Stunning beautiful!

Pamela pisze...

Beautiful layout!!!! :)

Kristin pisze...

I am always inspired by your blog and love your creations. So much so that I an passing on an award to you. I hope you'll come by and check it out. I am a follower.

http://lilsweetpeasplace.blogspot.com/

Hugs,
Kristin

Alosha pisze...

Przepiękny, pełny radości! Zawiera tyle ukrytych miejsc, dodatków, a mimo to nie jest przepełniony. Ja jeszcze nie tak dawno nie lubiłam takich kolorów, ale i mnie bardzo szybko gust się zmienia ;).
Pozdrawiam!

pattyo pisze...

Beautiful layout! Thanks for sharing the tips!

LinkWithin

.