poniedziałek, 13 czerwca 2011

A ja nadal w pomarańczu...

... bo taka jest też nowa paleta The Color Room :) 
Paleta kolorów pełna różnych odcieni pomarańczowych... trudna (dla mnie), ale za to bardzo ciepła i pozytywnie nastrajająca. Należało użyć wyłącznie kolorów z palety, bez dodatku tzw. neutralnych barw, jak np. czerń (oj, mi to akurat nie przeszkadza ha ha). Zapraszam do zabawy na The Color Room!

~~ The Color Room # 62 ~~



~~ Find Your Inner Angel ~~
podobno to nie proste... ale chyba warto... ;)
Tym razem nie skorzystałam z mapki, wyłącznie z palety.





Użyłam tu mnóstwa przeróżnych "przydasi", niektóre z nich musiałam dopasować do palety - np. papier bazowy, za pomocą maski Prima i glimmer mista, czy skrzydła pozyskane z wykrojnika - dostały trochę czerwonego tuszu (nigdy nie wpadłam na to aby kupić jakiś pomarańczowy!) i znów trochę glimmer mista w kolorze marigold. :) Tak naprawdę dość długo i bez większego powodzenia szukałam wśród swoich skarbów czegokolwiek pomarańczowego, znalazłam zaledwie kilka rzeczy, ale jednak udało się z nich złożyć całe wielkie Lo :)) Jeśli macie przynajmniej tyle pomarańczu w swoich warsztatach co ja - zapraszam do zabawy na TCR! 

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam miłego początku tygodnia! :*
p.s. - na blogu The ScrapCake pokazujemy dziś wszystkie nasze nowe papiery 12 x 12 cali!

23 komentarze :

Tores pisze...

Lubię trudne wyzwania i chyba się skuszę - jeśli tylko czas pozwoli :)
A Twój skrap wyszedł oczywiście super, bardzo delikatny i ciepły.

Młoda Kobieta pisze...

Przepiękny scrap, taki lekki, ciepły, pozytywny :) i piękne zdjęcie na nim! :) ja chyba w mojej skromnej przydasiowej przestrzeni nie znalazłabym nic pomarańczowego :D :D

IWA pisze...

Przepiękna praca, bardzo ciepła. Cieszy oczy!

Annette pisze...

This is absolutely wonderful..! I love everything about it. The masking, misting, the choosen decorations, your photo...

nimucha pisze...

Przepiękny!!! To jest najbardziej anielski scrap, jaki widziałam. Rozpływam się z zachwytu! :)Niesamowity efekt uzyskałaś; kwintesencja delikatności, kobiecości i słonecznego optymizmu :)

cat lacigale pisze...

I discover your blog... it is just amazing ! I love your work and the way you play with colours ! And we nearly got the same name !... (laughing). Mine is Catherine Siwczak... I hope my work can compare to yours... perhaps one day... congrats ! hugs from France. xoxo

Huaína Kélvia pisze...

Very beautiful!
kiss

lilavati pisze...

przepiękny!!! pozachwycam się w ciszy:)

scraperka pisze...

śliczny ten scrap:) uwielbiam pomarańcz! a papiery The ScrapCAke są przepiękne!

MARIKA-HANDMADE pisze...

Fantastyczny scrap. I mimo, że nie Twoje kolorki, jak sama piszesz, to uważam, że z daleka widać że to "Karolowa praca" ;]

Bellaidea pisze...

Swietna praca! Pomarancz w Twoim wykonaniu jest boski :)
I jeszcze przyznam ze lubie tu zagladac rowniez ze wzgledu na muzyke

Ros pisze...

This is so beautiful ... you are amazing ...

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Jak najbardziej zgadzam się z Nimuszką :)
Kwintesencja wszystkiego co co Karolowe choć kolory nie bardzo Twoje :) Uzyskałaś niesamowite efekty! A najważniejszy jest taki, że nie można oczu oderwać od tego Scrapa!!!

angel pisze...

Tak, cudowny jest ten scrap!

Gosia S. pisze...

Bajeczny! Uwielbiam...!

liana suwandi pisze...

hi karola... I just want to stop by and say "thank you" for invite me on Pinterest few months ago. I'm addicted now and I love all your project :)

etrala pisze...

Piekne kolory, bardzo radosne !
A Twoje LO jak zwykle zachywcające, ramka dodaje elegancji !

Vicky Varvadouka pisze...

Wow....how impressive!!!!!!!!!!!

pattyo pisze...

This is beautiful! Love how you made the wings.

phamil pisze...

This was my favorite inspiration for this combo, this is just stunning. I love the wings, and you kept the softness even with a harsher palette!!! Beautiful!

Ayeeda pisze...

Ja już widziałam to cudo na TCR - oczu oderwać nie można. Genialne LO!

alexandra s.m. pisze...

Incredibly beautiful!!
TFS~

СветлаНочка pisze...

Очень красивая работа! Запала в душу! Который раз возвращаюсь и любуюсь!

LinkWithin

.