piątek, 24 czerwca 2011

Chili wcale nie ostra...

Taka jest nasza sunia, cudowna, łagodna, choć o groźnym obliczu, przytulańska i wierna jak... (pies?), zwana Chili, Chilunią, a czasem nawet Czilajlą (tak, to od "Delilah" Toma Jonesa - nie mylić z Cziłałą) :)) Zrobiłam o niej już jakieś Lo i nawet albumik, ale niewiele tego... Jakiś czas temu udało się zrobić jej fajne zdjęcie w biegu, na spacerze i tak idealnie pasowało mi do kolekcji Simple Stories, jaką udało mi się wyszperać jakiś czas temu i zamówić do Na Strychu, gdzie leży na półkach od ponad tygodnia - 100 Days Of Summer - ciepła, retro, ma przecierki i ogrom elementów do wycinania - czyli coś co naprawdę lubię :)
A oto Chili i kolekcja w akcji :))

~~ Chili ~~




Muszę oddać sprawiedliwość mojemu drugiemu pupilowi i jeden z następnych Lo będzie o najwspanialszym kocurze świata - tak dla równowagi w przyrodzie :)) Dziś króciutko, bo mam dzień zabiegany, wrócę jutro z czymś nowym ;)
Ściskam serdecznie! :*

14 komentarze :

makola pisze...

Ojej... Cudny... ! :)
Pozdrawiam, Makola

Rydia pisze...

Zawsze mam problem co napisać , jak ubrać w słowa by wyrazić zachwyt i trudno to opisać bo słowa czasem brzmią tak banalnie i prosto ,nigdy nie miałam talentu do barwnego pisania więc zabrzmi to banalnie ale LO jak zwykle mnie urzekł swoją urodą - jest niezwykły jak wszystkie Twoje prace :)
Pozdrawiam ciepło i bardzo się cieszę że miałam okazję Cię uściskać i zamienić kilka słów .

aga730 pisze...

Jak zwykle piękna praca!!! Szczegóły powalają.

Gosik pisze...

piękny, "bogaty" scrap! uwielbiam to właśnie w Twoich pracach - masa dodatków, drobnych rzeczy tworzących spójną całość, ilośc elementów a jednoczesnie "nieprzeładowanie" pracy tą liczbą dodatków; Twoje prace maja wspaniały klimat bez względu na tematykę czy bohatera danego scrapa :)

Noomiy pisze...

ładnie bardzo :)

Moriony pisze...

świetny skrap; takie lubię u ciebie najbardziej; ciepłe, radosne, w tej własnie kolorystyce; radość i sielanka az biją po oczach :)

Gerry pisze...

WOW....this is simply stunning, my friend!!!!! Love all the great details! Hugs ~Gerry~

wiosanka pisze...

Przepiękny scrap!
Wszystko idealne :-) Kolory, kompozycja i przecudnej urody psiak :-)

Pozdrawiam!

Ashley Cannon Newell pisze...

This is amazing, Karola! I love how you scrapped the dog! It's so colorful and fun. Such a beautiful design!

Pamela pisze...

Love this!!!!!! Awesome layout! :)

Tusia pisze...

Przepiękny scrap!! Uwielbiam twój styl :**

Gosienkah pisze...

śliczny i klimatyczny :-)

Cindy Gay pisze...

Love the design and tones.

Nerrida pisze...

Oh gosh - everything I look at is just so beautiful and so inspirational! I dont't know how you do it!?

LinkWithin

.