wtorek, 10 maja 2011

Zaległości...

Znów mam trochę zaległości w związku z pokazywaniem moich prac tutaj, zatem postanowiłam zrobić zbiorczy, zaległy wpis, prawie hurtowy :) Pokażę dziś i Lo i kartkę, a nawet ramkę, choć mam wrażenie, że dało się te prace zauważyć w różnych miejscach, poza tym jednym :))

Dzisiejszy post poświęcam na prace, jakie zrobiłam w ubiegłym miesiącu dla Scrapki.pl DT, zacznę od najświeższej, bo zdecydowanie aktualnej - dziś 10 dzień miesiąca i jak tradycja każe - w gronie Scrapki.pl Dt liftujemy siebie nawzajem :) W tym miesiącu liftujemy uroczy scrap Tusi, który dla mnie okazał się niemal nie do przeskoczenia, niesamowicie trudnym wyzwaniem! Uwielbiam w scraperkach to, że w każdej głowie i każdym sercu jest coś innego - inne upodobania, styl, ulubione techniki czy dodatki - to fascynujące jak się różnimy czasem. Może dlatego, że są rzeczy "nieliftowalne" tak trudno było mi poradzić sobie z pięknym scrapem naszej szefowej :)) Ok, dość wykrętów - poczyniłam kartkę, inspirując się pogniecionym tłem ze scrapa Tusi, niektórymi kolorami, nieco układem... wyszła kartka, mam wrażenie, że wyszła tak, jak jej zdjęcia, czyli kiepsko, ale nic to, było to świetne doświadczenie:





Do wykonania tej pracy użyłam kolekcji Crate Paper - Neighborhood.

Jakiś czas temu z tej samej kolekcji stworzyłam również Lo - z radosną Różą :)

~~ Good Day ~~









Na koniec - ramka, którą również wykonałam dość dawno ale jeszcze nie doczekała się pokazania tutaj, stworzona z pomocą pięknej kolekcji Glitz - Afternoon Muse, dostępnej oczywiście w sklepie Scrapki.pl.

~~ All Good Things Are Wild And Free ~~





Mam nadzieję jutro pokazać więcej i nowszych prac ;) Dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie po sobie ślad, bardzo to doceniam :***







5 komentarze :

Nadia Cannizzo pisze...

These are so beautiful Karola. I love the cards but the layout is so soft and sweet. Lovely work and an inspiration to all :o) Have a great day, Nadia.

Tessa Tegendraads pisze...

Wow... the card is beautiful, and i LOVE the layout, you really made some beatutiful things, absolute the wow-factor!!
STUNNIN'

xx Tessa

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Bardzo miło jest móc znów oglądać Twoje cudowne prace!!!
Tak delikatne i subtelne :)

Tusia pisze...

Piękne prace Karolciu - jak zawsze. Dziękuję :*

Fryne pisze...

niesamowita jesteś!!!

LinkWithin

.