wtorek, 24 maja 2011

Prima BAP - Maj

Cześć kochani, wierni odwiedzacze mojego bloga, którego zaniedbałam ostatnio niesamowicie, ale niestety życie pędzi jak szalone, mnóstwo spraw na głowie i czasem po prostu blog jest ostatnią rzeczą o jakiej się myśli :) Wciąż sobie powtarzam, że nadrobię zaległości i pokażę Wam moje ostatnie prace, ale na powtarzaniu się ostatecznie kończy. Są jednak chwile kiedy trzeba tu trochę odkurzyć, umyć okna, przewietrzyć i mam nadzieję, że dziś jakiś powiew świeżości tchnę w ten mój mały kącik :)
Mam dziś do pokazania zaległe majowe Prima BAP, czyli pracę z produktów Prima stworzoną na podstawie mapki. Ponieważ jest jeszcze chwilka czasu (do 30 maja), aby wziąć udział w wyzwaniu i wygrać niezłą pakę produktów Prima - zachęcam do zabawy! :) Wszystkie informacje znajdziecie TUTAJ.
Oto piękna mapka, z aż (!) czterema zdjęciami (dla mnie to prawdziwe wyzwanie i zwykle takie wyzwania upraszaczam sobie w miarę możliwości).

~~ May Prima BAP ~~



A oto mój Lo - niecodzienny, bo z podkradzionymi zdjęciami :) Na zdjęciach przesłodka Zosia - córeczka nie mniej słodkiej i cudownej Karmi :) Cieszę się, że podoba jej się Lo, bo to temat, który chyba najbardziej lubię scrapować - małe dziewczynki :) 

~~ Zosia ~~





Dziękuję za uwagę i życzę Wam spokojnego, słonecznego tygodnia! :*

11 komentarze :

aga730 pisze...

Śliczna praca!!! Słodka i jak to mówi moja Zosia taka "dziewczyńska".

lizzyc pisze...

Hi. i simply adore your layouts.. always so soft and divine.. the photos are perfectly placed surrounded by the most gorgeous papers and embellies... always a pleasure to view your creations..

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Jak zawsze zachwycająca :)
Ilość detali i smaczków powala... mogę na nią patrzeć i patrzeć... :)

Evgenia pisze...

lovely!

Sarah-R pisze...

so beautiful!

angel pisze...

Śliczny scrap!

Bajjka pisze...

aaaa wzdychać tylko mi pozostało, takie to cudne :):)

Karmeleiro pisze...

o rany, gdyby moja Zosia była świadoma, jakie piękności doświadcza, to by spuchła z dumy :) Póki co, przesyła słodkie uśmiechy i podziękowania :)))))

Molly pisze...

czy do tego wyzwania trzeba używać produktów PRIMA? próbowałam odnaleźć jakieś wskazówki na stronie, ale albo nie ma takiej zasady albo coś źle doczytałam :) będę wdzięczna za pomoc ;]

Karola Witczak pisze...

Molly, rzeczywiście do tego wyzwania należy użyć produktów Prima, nie ma jednak znaczenia czy będą to nowe czy starsze produkty. Zachęcam do zabawy! :)

pattyo pisze...

Gorgeous layout, Karola!

LinkWithin

.