piątek, 20 maja 2011

Jak One Scrapują??? Na skrzydłach!

Jak zwykle, 20 dnia miesiąca - dziś przypada dzień, w którym w gronie DT Scrapki.pl inspirujemy różnymi interpretacjami zadanego tematu wraz z mikro kursikami prosto z naszych warsztatów. Cała akcja nosi nazwę:


A naszym tematem w tym miesiącu są: SKRZYDŁA :)
Koniecznie zajrzyjcie na blogi moich koleżanek z zespołu Scrapki.pl - Anai, Betik, Finn, Mirabeel, Tusi i Zielonookiej, aby zobaczyć jak wyglądają skrzydlate prace w ich mistrzowskim wykonaniu!

A ja chciałabym Wam dziś pokazać bardzo prostą technikę, na którą większość z Was zapewne zdążyła już wpaść samodzielnie lub buszując po internecie - ale myślę, że warto ją przypomnieć. Otóż dziś będziemy ozdabiać drewniane kształty za pomocą farby i rub-onsów. Miało być skrzydlato, zatem... sięgnęłam po skrzydła, a właściwie po całego motyla i jeszcze ważkę na dodatek.
Są to laserowo wycięte elementy drewniane z kolekcji Pink Paislee - Butterfly Garden. Poza drewnianymi skrzydlatymi ozdobami potrzebujemy także farbę akrylową - jeden, lub kilka odcieni oraz dowolne rub-onsy, czyli kalkomanie. Ja wybrałam rub-onsy z tej samej kolekcji co motyla i jego towarzyszkę :)


Sposób jest niesamowicie prosty - wystarczy pomalować farbą wybrane kształty, ja użyłam farbki dabber, która, dzięki aplikatorowi - gąbce jest bardzo wygodna (nie musimy brudzić pędzli czy innych narzędzi), po wysuszeniu turkusowej farbki - pokryłam drewniane kształty jeszcze odrobiną białej - tu i tam. Wybrałam konkretne motywy z rub-onsów i wycięłam je.


Aplikowanie rub-onsów na powierzchnie inne niż papier jest absolutnie bezstresowe, nawet na powierzchnie porowate - kalkomania się po prostu dopasuje do podłoża, wystarczy ją wetrzeć za pomocą dołączonego patyczka i mamy motyw na pożądanym miejscu. Ponieważ oliwkowy bukiet jaki wybrałam pokrył motyla w całości - należało wszystkie ażurowe miejsca oczyścić z kalkomanii - świetnie się tu sprawdził mój ukochany szpikulec Tima Holtza, ale zwykła, grubsza igła też będzie ok. Tak wyglądają gotowe dodatki:


A tak wygląda mój Lo, na którym powyższe fruwające stworki znalazły swoje miejsce:

~~ So Happy ~~




Produkty ze sklepu Scrapki.pl, których użyłam: 



Pozdrawiam ciepło i zapraszam na blog Scrapki.pl po więcej inspiracji!

10 komentarze :

Tusia pisze...

Piękne latające stworki i piękne LO. Dziękuję Karolciu za wspaniałą inspirację! :*

anai pisze...

śliczne wiosenne LO i bardzo inspirujący kursik :) Zwłaszcza ozdobiony motyl skradł moje serce.

ankan pisze...

Takie proste, a tak efektowne !!!

Magda_lena pisze...

Ten motyl wyglada wspaniale!
dziekuje za kursik i podziwiam Twoje swietne LO, łał :)

Pozdrawiam :)

zielonooka pisze...

piękne LO, dziękuję za inspirację:))

Monia pisze...

Wspaniały pomysł na ozdobienie tekturowych elementów! Piękny Lo :)

KOLOROWY ptak pisze...

Cudowny pomysł! niesamowity efekt końcowy! dziękuję :)

pattyo pisze...

So sweet! Thanks for the tutorial.

phamil pisze...

what a wonderful idea! I have all of those supplies and am going to have to try that technique!! Thanks so much for sharing!

Cynthia Lloréns pisze...

Wow!!!I just love....the tips...and all your pages is just stunning...I love evrything in here!!!!!
Have a nice weekend!!
Kisses and hugs from Brazil
Cynthia

LinkWithin

.