wtorek, 17 maja 2011

Inspirująca Tablica

Cześć kochani! Mam dziś do pokazania pewien nowy, ale nie do końca scrapowy projekt :)
Jedno z moich zadań w tym miesiącu w Pink Paislee DT miało polegać na... stworzeniu czegoś inspirowanego czymś, co mnie ostatnio zachwyciło :) Cóż... jakkolwiek łatwe się to wydaje, wcale łatwym nie było! Każdy z nas ma setki przeróżnych zdjęć w czeluściach kompa składanych tam w ogromne stosy - w celach inspiracyjnych. A od kiedy pojawił się Pinterest - ooo tutaj można się zupełnie zatracić :D Znam kilka osób poważnie uzależnionych od Pinteresta, sama też uważam go za niewyczerpane źródło inspiracji wszelakich - od ubraniowych, poprzez wystrój wnętrz, aż po kulinarne i wreszcie craftowe :) Ale nie wchodź tam jeśli jesteś podatna na uzależnienia - zapewniam, że szybko stamtąd nie wyjdziesz :)) Dla tych, którzy nie znają - jest to strona z miliardem zdjęć - "przypinanych" tam wirtualną pinezką przez całe mnóstwo ludzi, sami możemy tworzyć własne tematyczne tablice i przypinać nowe kolejne zdjęcia, lub "przepinać" je od kogoś innego, w ten sposób powstają cudowne, indywidualne biblioteki inspirujących obrazków wraz z linkami. 

Ale do rzeczy - właśnie na Pinterest znalazłam przepiękną starą ramę z mnóstwem cudów wewnątrz - taką tablicę inspiracyjną do powieszenia nad biurkiem - postanowiłam stworzyć coś takiego dla siebie! Ponieważ do dyspozycji miałam tylko dużo mniejszy shadowbox, pomyślałam, że przerobię go na ramę, wewnątrz której stworzę kompozycję z "cudów" - coś o Róży, dla Róży :) Do zdobienia tegoczegoś wykorzystałam fantastyczne karty i die cuts z dwóch kolekcji Pink Paislee - Daily Junque i Butterfly Garden.

~~ To jest oryginał, z którego czerpałam inspirację ~~
żródło: Johanna’s blog via Pinterest


~~ A oto moja "tablica" ~~




Ponieważ moja skrzynka, która służyła za bazę tego "obiektu" nie wyglądała zbyt staro - postanowiłam nadać jej nieco rustykalnego wyglądu i smaczku shabby poprzez stworzenie dodatkowej ramki ze starej tektury falistej, podobne rozwiązanie widzieliście już w moich mniejszych ramkach wcześniej. Spodobało mi się to do tego stopnia, że zamierzam składować stare kartony aby mieć zawsze tekturę pod ręką :) Po przeprowadzce wcale nie jest to trudne ;D Wąskie paski tektury pomalowałam niedbale na biało, wcześniej odzierając z niej skrawki papieru aby odsłonić całą piękną falistość tektury :))


Wewnątrz znalazły się wspomniane karty Ephemera z dwóch kolekcji Pink Paislee, a także coś cudnego - naklejka imitująca czarną szkolną tablicę - można po niej pisać kredą oczywiście, ja zrobiłam to dołączoną  białą, miękką kredką; ta naklejka wchodzi w skład zestawu Daily Junque Chalkboard Stickers.



A tu ozdobą są szpilki oraz sznureczek z kolekcji Soiree: soczysty akcent ;)


 I to byłoby na tyle, na dziś. Myślę, że tak jak ja -  w czeluściach kompowych dysków macie takie inspiracje, co do których zawsze myślicie: "muszę coś takiego zrobić!", ale zawsze odkładacie to na kiedy indziej. 
Może czas się za to zabrać? :) 
Pozdrawiam Was bardzo ciepło z deszczowego GW!

14 komentarze :

Magda_lena pisze...

Wow, rewelacyjna tablica!
Musze kiedys sprobowac, bo bardzo mi sie takie "cos" podoba :)

Pozdrawiam :)

Madzik pisze...

Super ta tablica Ci wyszła. A jakich jest rozmiarów? Jest tak duża jak ta z inspiracji? Piękan jest Twoja Rózyczka. Patrząc na nią można już mieć mase inspiracji, nie trzeba nawet szukać ;o)))

Lorka pisze...

ja jestem uzależniona już od jakiegoś czasu włąśnie
a tablice miałam w krakowie nad biurkiem.. procz inspiracji karteczki z rzeczami do zrobienia.. wiecznie tam mi sie balagan robil hehe
pozdrawiam

Ros pisze...

So very beautiful!

Madzik pisze...

Jestem znów :D
Chciałam zaprosić cię do siebie. Poczyniłam swoje pierwsze Lo ;o))))) Chciałabym, byś konstruktywnie je skrtykowała, udzieliła mi jakiś rad. Bo ja wpadłam i pewnie będę teraz robić scrapy częściej ;o))))
Zapraszam do siebie jednego z moich Guru :D
Pozdrawiam bardzo ciepło.

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Fantastyczne inspiracje i pomysł rameczki....!!!!
Myślę, że takie coś z niczego wcale nie jest takie proste do zrealizowania :) A tu proszę :)

nowalinka pisze...

Uwielbiam "szpilkową" stronę, często tam zaglądam :)
Twoja tablica jest urocza, stylowa i delikatna - wszystko świetnie się komponuje :)
Te Twoje kartonowe, starociowe ramki mnie bardzo urzekają :)

Guriana pisze...

cudowna inspiracja i cudne wykonanie!!:))

angel pisze...

Piękna rameczka Ci wyszła:)

sonia pisze...

Bravo !!
Tout est magnifique. J'adore me ballader sur ton blog !!
Bizz

Virgínia Vilela pisze...

pena que talvez você não vá me entender, mas queria te dizer que amo seus trabalhos muito! beijo!

Mrude pisze...

Świetna:) Mimo że mniejsza :D

BETIK pisze...

Cokolwiek byś nie zrobiła i tak zawsze patrzę z zachwytem!!! Piękny misz-masz!! pozdrawiam ciepło:)

MagArt pisze...

wspaniały pomysł i rewelacyjny blog :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie oczywiście!

Magda

LinkWithin

.