wtorek, 24 maja 2011

Hot Hues?!

Witam ciepło! :* Tajemniczy tytuł posta bardzo łatwo wyjaśnić :) Hot Hues Color Challenge to comiesieczne wyzwanie na blogu Pink Paislee. Pokazujemy piękny obrazek + paletę kolorów a Wy - kochani macie za zadanie stworzyć pracę na podstawie owej palety, inspirując się też w miarę możliwości zdjęciem, załadować swoją pracę do galerii Live Pink i jeśli zbierze się 10 uczestników - rozlosujemy świetną nagrodę :) Co istotne - nie musicie używać w tym wyzwaniu produktów Pink Paislee, wystarczy przynajmniej jeden :) Super, prawda?
Ok, ponieważ tym razem to ja miałam przyjemność ujawnić nasze majowe Hot Hues na blogu PP, chciałabym Wam pokazać co udało mi się (pojęcie względne, wiem) stworzyć na podstawie zadanej palety kolorów - pięknej, ciepłej, w cudownym klimacie retro. Mój Lo nie jest retro, za to jest przepełniony po brzegi tęsknotą za latem ;)



Do stworzenia tego Lo użyłam głównie kolekcji Hometown Summer oraz kilku dodatków z Butterfly Garden. trzeba przyznać, że Hometown Summer idealnie pasuje do naszej majowej palety :) A wszystkie te fantazyjne kształty - jak kształt bazy, urocza czerwona "serwetka" i ażurowe motyle - wycięłam za pomocą nowej zabawki Provo Craft Cricut Expression, natomiast kwiatki wykonałam za pomocą wykrojnika i maszynki Cuttlebug. Obydwie maszynki to cudowny prezent od Provo Craft w ramach partnerstwa Pink Paislee i Provo i wymiany rzeczy do testowania, dla mnie wspaniała i niecodzienna możliwość zabawy z najnowszymi maszynami - Thank You So Much Sharon and Rebecca for this absolutely fantastic opportunity!! 
Tak długo wzbraniałam się przed maszynkami do wycinania - aż same do mnie przyszły :) I muszę przyznać, że zabawa wciąga niestety i zaczynam powoli rozumieć to wykrojnikowe szaleństwo, choć nadal uważam, że maszynka taka w rękach osoby początkującej to droga na skróty... Choć nie jestem pewna czy w obecnych czasach podążanie skrótami jest złe czy też dobre :)

~~ Looking for the Summer ~~




Ściskam serdecznie wszystkich, którzy poświęcili chwilkę na odwiedzenie mnie! *

10 komentarze :

Kati pisze...

Very cool page!!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Paletka jest zachwycająca! i szczerze mówiąc spodziewałam się pracy z przewagą zieleni, którą tak pięknie potrafisz okiełznać a tutaj tak soczyście letnio wow!!! Potrafisz wybrać co dla Ciebie jest najlepsze jakby nie było z każdej paletki! Gratulacje :D

Willy's creations pisze...

Lovely creation.

Hugs,Willy

angel pisze...

ŚWIETNE POŁĄCZENIE DETALI, BARDZO MI SIĘ PODOBA:)

Tusia pisze...

Pięknie połączone kolekcje, które wyglądają na nie do połączenia :D I jak zawsze przepiękna kompozycja :**

Arte Banale pisze...

Wiesz co mie zawsze uderza w twoich scrapach? To, że jak się na nie patrzy to wydają się być takie oczywiste - tak to właśnie powinno wyglądać, nic sie nie kłóci, nic nie przeszkadza. To jak z dobrymi kawałkami muzycznymi - nawet te nowe wydają się "być" o zawsze:)

pattyo pisze...

Sweet layout! Love the butterfly and flower!

ushii pisze...

Mogę się tylko obiema ręcami podpisać pod komentarzem Arte Banale! Tak właśnie jest!

A Twoja umiejętność łączenia różnych kolekcji w tak fajną całość bezustannie mnie zachwyca :)

A maszynki - pewnie że to droga na skróty... ale z drugiej strony - jak widać pozwalają zaoszczędzić - jak chociażby te kwiatki :)

Pozdrawiam!

Paper Boutique pisze...

I was very inspired by your challenge, love those hues and made a page of my little girl, under Daydream @ my blog!

maniscrap pisze...

I love this one !!!
Wonderful work !!!

LinkWithin

.