wtorek, 31 maja 2011

Dziewczyński komplet i smutne pożegnanie...

Kochani... 
Dziś mam do pokazania coś radosnego w kolorze i niezwykle dziewczyńskiego - jako mały kontrast do wieści jakie chciałabym przekazać. 
Nie jest niczym dziwnym kiedy piszę, że życie mnie wyprzedza, czas się wciąż kurczy, zamiast rozciągać, a jakkolwiek ten rok - miał być dla mnie rokiem wytchnienia po poprzednim - totalnie szalonym, to los czasem układa się tak, że wcale tego wytchnienia nie ma. I jakkolwiek narzekałabym na brak czasu i nadmiar obowiązków - to jednak wiem, że taka jest moja ścieżka - gdziekolwiek bym nie była i czegokolwiek bym nie robiła - to podejmowanie coraz to nowych wyzwań chyba jest w mojej naturze i od tego nie ucieknę :)
W związku z tym, że 3 miesiące temu podjęłam pracę, która zajmuje mi obecnie większość czasu - wcześniej poświęcanego tylko (!) na scrapowanie - byłam zmuszona zastanowić się nad moimi zobowiązaniami w niektórych DT i zrezygnować z projektowania na pełen etat. Dziś mam taką smutną wiadomość, że z dniem dzisiejszym opuszczam szeregi wspaniałego Design Teamu Scrapki.pl. Niezwykle trudno podejmować takie decyzje i zawsze pozostaje żal, wahanie i przemyślenia, czy aby decyzja nie jest z tych pochopnych. Spędziłam w gronie Scrapki.pl DT 10 cudownych miesięcy, niezwykle inspirujacych, radosnych, współpraca z całym Zespołem i z jego szefową - kochaną Tusią - była po prostu wspaniała. To naprawdę wyjątkowy team i wyjątkowa osoba Tusi sprawiały, że projektowanie dla Scrapków było czystą przyjemnością i świetną zabawą. Dlatego żal mi, dlatego smutno, ale z drugiej strony - tych doświadczeń i miłych chwil nikt mi nie odbierze. Uwielbiam dziewczyny, znamy się i lubimy wszystkie prywatnie i uwielbiam nasze wszystkie - do niedawna wspólne - przedsięwzięcia i na pewno postaram się je wspierać w dalszej drodze. Wiem też, że mogę liczyć na ich wsparcie, za co dziękuję Wam po stokroć kochane!! :*** Dziękuję za wspólną, cudowną ścieżkę, za ciepło i życzliwość od każdej z Was, a Tusieńce za całokształt, wszystko co udało mi się czerpać z tej wspólnej przygody, a co stworzyłoby 100 kilometrowego posta, więc zachowuję to dla prywaty. :*

A oto moja ostatnia praca dla Scrapki.pl - wspaniałego sklepu, przedsięwzięcia, w którym szczęśliwie miałam okazję brać udział:

~~ Komplet upominkowy ~~ 
Opaska na włosy + kartka okolicznościowa. 
Po szczegółowe informacje nt tej pracy zapraszam na blog Scrapki.pl :)






Materiały, jakich użyłam do stworzenia tego kompletu: Opaska do włosów PrimaKwiatki Cameo rosesStemple Daily junque, papiery z kolekcji Crate Paper: Emma's Shoppe i Neighborhood, kwiatki Prima - Gianna Melody oraz kwiatki Prima lilliput roses - lemon.

Jeszcze raz pięknie dziękuję całej ekipie Scrapków.pl za to, że mogłam być częścią tego cudnego przedsięwzięcia i ... do zobaczenia/usłyszenia/poklikania gdziekolwiek będziemy :*

Dodatkowo - zapraszam moich wiernych czytaczy na jutrzejszy Dzień-Dzieckowy post, mam nadzieję, że będzie dużo weselszy niż dzisiejszy. Miłego wtorku Wam życzę! :*

9 komentarze :

KOLOROWY ptak pisze...

Piękny komplecik!

nie mówię "żegnaj" - przecież nie znikasz ;) pozdrawiam cieplutko!

KOLOROWY ptak pisze...

Piękny komplecik!

nie mówię "żegnaj" - przecież nie znikasz ;) pozdrawiam cieplutko!

Katrin pisze...

Такая летняя и позитивная открытка получилась!

Nadia Cannizzo pisze...

So so gorgeous. LOVE it.

Jessica pisze...

Happy Tuesday to you Karola!!! Hope the sun shines down on you bringing your soul warmth and brightening you day and spirit!
Love you card and matching headband. I adore your handmade flowers so much!
:O)
Jessica

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Rzeczywiście smutne wieści.... Pomimo tego wierzę, że znajdziesz odrobinę czasu dla siebie oraz że jutro będzie dzień przyniesie optymistyczniejsze wieści...
Wszystkiego najlepszego KArola!
Wierzę w Ciebie!

scraperka pisze...

komplecik jest cudowny:)ale to nie zmienia faktu, że szkoda :((( powodzenia!

Bajjka pisze...

cuuudny komplecik, jak zwykle Kochana :):)

Ayeeda pisze...

Komplecik jak i wszystkie Twoje prace podziwiam i nie mogę znaleźć słów dla Twojego talentu! Powodzenia życzę na dalszej drodze, choć oczywiście szkoda Twojego odejścia z DT:(

LinkWithin

.