czwartek, 26 maja 2011

Dzień Mamy :)

Dziś mamy wyjątkowy dzień - my: wszystkie mamy :) Dla mnie to dzień szczególny, od jakichś 6,5 roku :)
Wszyscy zapewne produkcję kartek na Dzień Mamy uskuteczniali już od marca i dziś być może już za późno na inspiracje, ale mam kilka takich karteczek, które zrobiłam wcześniej wpasowując się w Dzień Mamy w USA, który był dużo wcześniej niż nasz, rodzimy :) Oto, co udało mi się z tej okazji wykonać z produktów Primy, a co niech będzie szczególną dedykacją dla wszystkich kochanych MAM z najlepszymi życzeniami pogody ducha, zdrowia, radości i wszechobecnej miłości, nie tylko w dniu ich święta:

~~ Happy Mother's Day! ~~
coś dla mamy i teściowej :)







A oto produkty Prima, których użyłam do stworzenia tych dwóch karteczek: 

  • Sparkling Spring - Day Break - #842727
  • Sparkling Spring - Giselle - #842680
  • Summer Carnation - Latte - #549107
  • Textured Alphabet Stickers - Light Pink - #544324
  • Mire Court Collection - Trim Embellishments - Fairy Cake - #547783


~~ Celebrate Life! ~~




A tę kartkę wykonałam z następujących produktów:
  • Sparkling Spring - Day Break - #842727
  • Sparkling Spring - Giselle - #842680
  • Celebrate Jack and Jill - Up, Up, and Away - #842895
  • Summer Carnation - Latte - #549107
  • Millinery Collection - Bud - #547295
  • Sugar Blooms Collection - Sparkling Spring - #549053



Jeszcze raz - Kochane Mamy - wszystkiego co najcudowniejsze, w Dniu Naszego Święta! :*


8 komentarze :

Jowita pisze...

Cudenka, arcydziela, wspanialosci - podziwiam

izabellw pisze...

Cudne!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Jejuniu ależ słodziaki!!!!!

Tusia pisze...

Przecudne! Delikatne! Pełne uczuć. Niesamowite kompozycje! Podziwiam jak zawsze :**

pattyo pisze...

So gorgeous!

dul pisze...

Niesamowita praca.

Paper Boutique pisze...

Oh Karola, so beautiful and inspiring as always. I treasure my visits to your blog!

Ania pisze...

Totally love all your shaped cards! :)

LinkWithin

.