poniedziałek, 30 maja 2011

Czasem jednak liftuję...

Witajcie w nowym, ostatnim tygodniu maja :) Jak to możliwe, że zaraz czerwiec?


Okazuje się, że zdarza mi się jednak popełnić jakiś lift - ostatnio znów spróbowałam. Wszystko w ramach liftowania prac fanek sklepu Scrapki.pl, czasem w gronie DT wybieramy sobie z galerii na flickr jakieś inspirujące dzieło i próbujemy je podrobić :)) Ja wybrałam cudowne tagi Karmeleiro. Nie dość, że mają tak cudowny, romantyczny klimat to i sfotografowane zostały w taki sposób, że aż chce się je schrupać! Postanowiłam je zliftować, tak jak to od czasu do czasu każda z nas w DT - czyni :) a oto te cacuszka:


Moje tagi są wykonane z wykorzystaniem zupełnie innych materiałów, ale niezwykle inspirujące dla mnie było - obszycie ich przez Karmelka koronką - wcześniej nie stosowałam takiego tricku i cieszę się, że mogłam spróbować, bo wygląda to wspaniale i na pewno nie raz jeszcze wykorzystam koronkę do obszycia brzegów, np. bazy kartki.

~~ Tagi ~~




Bazą moich tagów są karty z zestawu Whatnots z kolekcji Glitz - Afternoon Muse, do których przyszyłam maszynowo beżową koronkę oraz ozdobiłam niewielką ilością dodatków, bo i same tagi są niewielkich rozmiarów. Nakleiłam na tekturowe karty skrawki papierów z kolekcji Parisian Anthology, spryskanych wcześniej glimmer mistem w kolorze Electric Blue. Rub-onsy z kolekcji Pink Paislee - Butterfly Gardenkryształkowe zawijasy Primy to główny akcent zdobiący moje małe tagi.


Pozdrawiam słonecznie! :*

7 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Niby lifty, a takie bardzo Twoje - też cudnie romantyczne :-) Koronka rzeczywiście dodaje niesamowitego uroku :-)

viva pisze...

co za przepiękny lift!! dech zapiera!!

KOLOROWY ptak pisze...

są przepiękne! nic tylko wzdychać :)

Gosia S. pisze...

Świetne! Uwielbiam!

Stempeltiger pisze...

Absolutely AMAZING Karola!
Love the softness, the beautiful colours/papers and sweet details.
Hugs, Swantje

pattyo pisze...

Love this idea!

Ros pisze...

Absolutely beautiful ... so detailed

LinkWithin

.