piątek, 27 maja 2011

Coś słodkiego i lekkiego

Witajcie kochani, po pierwsze - dziękuję Wam ogromnie za odwiedziny i komentarze, bardzo uskrzydlają! :*
A po drugie - mam dziś Wam do pokazania dwie przesłodkie i lekkie kartki, zatem do rzeczy:
Dziś piątek, a więc od kilku godzin mamy nową paletę kolorów na The Color Room, a w tym miesiącu sponsorem TCR jest nikt inny jak Scrap That! - kanadyjski Kit Club, dla którego miałam przyjemność złożyć limitowany Mini Album Kit, wykonałam również mini album z tego zestawu, który pokazywałam już wcześniej. Dzisiejsze kartki są zatem moim wkładem w nową paletę TCR, która powstała w oparciu o kolory z tego uroczego zestawu oraz jednocześnie - dodatkową pracą jaką udało mi się wykonać z rzeczy jakie mi pozostały po zrobieniu albumu. Ten zestaw jest naprawdę bardzo wydajny i to jeszcze nie koniec prac, jakie udało mi się z niego stworzyć. 
Zobaczcie piękną paletę:






A oto moje karteczki - cudowna kolekcja 5th Avenue Melissy Frances:

~~ Little Something for the Birthday Girl ~~





~~ Thank You ~~




Zapraszam do zabawy na The Color Room oraz  do Scrap That

I jeszcze chciałam z dumą poinformować, że nasze dwie niesamowicie zdolne koleżanki - Tusia i Brises - zostały w tym tygodniu wyróżnione na TCR - serdecznie gratuluję dziewczyny! A wszystkie inne zachęcam gorąco do zabawy w kolory razem z nami w TCR! 

Pozdrawiam ciepło i miłego weekendu Wam życzę! 

7 komentarze :

Sarah-R pisze...

Wow - your cards are just breathtaking!

KOLOROWY ptak pisze...

niesamowite! są przepiękne!

Gosia S. pisze...

Uwielbiam te papiery, a Twoje karteczki są przecudne!!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Każde maleństwo które tworzysz przyprawia mnie o zawrót głowy!!! Piękne

pattyo pisze...

Exquisite cards! Love Melissa Frances products!

Lori pisze...

These cards are exquisite Karola! What a beautiful addition to the kit!

scrappingtwins pisze...

wow what a very cute items you have made. super


the twins

LinkWithin

.