sobota, 16 kwietnia 2011

Zapraszam na warsztaty!

Cześć słoneczne wszystkim!
Dzisiaj chciałabym zaprosić Was na wspólną zabawę i naukę ;) Po bardzo długiej, prawie dwuletniej przerwie - powracam do prowadzenia warsztatów :) Przerwa bardzo dobrze mi zrobiła, pozwoliła nabrać pewnego dystansu, poukładać w głowie to, co jestem w stanie i mam możliwość przekazać innym, oraz - przede wszystkim - zdobyłam sporo nowego doświadczenia, którym chciałabym się podzielić z wszystkimi, którzy będą  mieli ochotę skorzystać :))
Zatem serdecznie zapraszam:


Kiedy - 30.04.2011


Gdzie - w Radomiu, w restauracji rodzinnej MammaLeo


Z kim - organizatorem jest nowa agencja eventowa Artly Crafts a sponsorami: The ScrapCake, Scrapiniec oraz Craftmania - to na materiałach tych trzech wspaniałych polskich marek będę pracować z kursantami


Tematy - proponuję Podstawy Scrapbookingu wraz z tworzeniem Lo 30 x 30 oraz Warsztaty Kartkowe :)

Zapraszam na zajęcia całodzienne, podzielone na dwie tury warsztatowe, a między nimi - na przepyszny obiad oraz serwis kawowy dostępny przez cały czas trwania warsztatów. Istnieje możliwość przyjazdu wraz z dziećmi, które podczas warsztatów pozostaną pod fachową opieką, a jednocześnie w bardzo bliskim sąsiedztwie rodzica (ilość miejsc dla dzieci ograniczona). 




Spokojnego weekendu Wam życzę kochani! :*


4 komentarze :

Agnieszka pisze...

Strasznie sie ucieszyłam widząc TAKĄ ofertę, to coś wprost wymarzonego dla mnie...niestety Radom z Leszna to bardzo duża odległość:( Czy jest szansa na takie warsztaty z Tobą Karola np. w Poznaniu? Pozdrawiam serdecznie. Jak dobrze, że wróciłaś do warsztatów, uszczęśliwiłaś tym pewnie wiele osób:)

Lady Aga pisze...

Karola, warsztaty z Tobą wspominam baaaardzo miło:) Chętnie bym znowu z Tobą poscrapowała, ale na Boga, dlaczego w Radomiu to jest??;) Pozdrawiam cieplutko!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

a we Wrocławiu???? Lub gdziekolwiek na Dolnym Śląsku?????

Karola Witczak pisze...

Kochane, w innych miastach również planujemy, tymczasem zapraszam do Radomia ;)

Agnieszko - odpiszę na maila!

Aga - Z Wawy to dość blisko! Ja też tęsknię za wspólnym scrapowaniem!

Marzenko - Wrocław też jest w planach ;)

LinkWithin

.