niedziela, 17 kwietnia 2011

Summer Days...

... jeszcze przed nami ;) Ale... za nami także... Zostało trochę letnich zdjęć z poprzednich lat do scrapowania więc kiedy dostałam do pracy w tym miesiącu kolekcję Glitz - Afternoon Muse w ramach Scrapki.pl DT - zachwyciła mnie jej soczystość, piękna kolorystyka i jedno takie właśnie letnie zdjęcie Róży - samo wskoczyło na papier i samo się oscrapowało ;)
Oto co z tego wynikło:

~~ Summer Days ~~




Uwielbiam robić takie lekko przestrzenne, warstwowe Lo z mnóstwem detali, poukrywanych tu i ówdzie - tym razem również nie omieszkałam nakłaść na kartę tyle ile się dało :D A pomogły mi w tym cudowne produkty ze sklepu Scrapki.pl:

Użyłam: 

 

  
   
 

Pozdrawiam słonecznie i życzę Wam miłego przyszłego tygodnia! :*


11 komentarze :

Synnøve pisze...

Looove the colors you have used on this layout!!!
Such an eye-candy!!!
Love the flowers too:))
Hugs

Tusia pisze...

Przepiękny scrap! Uwielbiam tę twoją oszałamiającą ilość dodatków, drobiażczków i smaczków :) :*

aina pisze...

Beautiful!! Lovely flowers..

Elisabeth pisze...

love the colors, and all the layers you've used here ont this LO...thanks for sharing...

Nadia Cannizzo pisze...

THis is so beautiful. I love what you have done with these papers :o)The flowers are always so well placed too.

curlyqmosaics pisze...

Such a beautiful layout and precious photo Karola! I love it!

Steph Devlin pisze...

Karola - I have been so worried about you ... haven't seen you or your beautiful work around anywhere... Im sorry to read how crazy hectic life has been, and not feeling very well.
I hope you have recovered and things are getting better.
I love your PP line sweetie - beautiful & congratulations. Your designs are lovely.

You are always in my thoughts.
Keep happy.
Steph xo

Młoda Kobieta pisze...

Ech, jak ja bym chciała, żeby mi się tak "samo" scrapowało... ;P Cudowny scrap, jest na czym oko zatrzymać, tyle tu tego wszystkiego...Piękne :)

scraperka pisze...

sliczny scrap! piękne kolory:)))

sheila pisze...

Gorgeous!!! I just adore your work.

Zojka72 pisze...

ależ z niej panna wyrosła :-)
A scrap jak zwykle piękny.

LinkWithin

.