piątek, 8 kwietnia 2011

Początki...

Cześć Kochani, po (znów) długiej przerwie... spowodowanej ohydnym choróbskiem i rozpoczęciem nowej pracy :) Początki są zawsze trudne, trudno się zorganizować, trudno połączyć wszystkie zobowiązania i trudno podzielić czas na nowo. Ale warto podejmować nowe wyzwania ;) Zatem podjęłam sobie takie jedno nowe, za to gigantyczne wyzwanie i próbuję w ostatnim czasie się z nim zmierzyć :) Dlatego mnie tu nie ma :/ Dlatego też oraz z powodu chorowania - mało scrapowałam ostatnio :((
Ale jak to mawiał Ryszard Ochódzki - To się... odbuduje... ;)

Dziś mam do pokazania kilka prac wykonanych z mojej kolekcji Wiosenne Przebudzenie zaprojektowanej dla The ScrapCake. Tutaj też początki były trudne, bo mam jakiś ogromny dystans do papierów, które zdarza mi się zaprojektować, zapewne to kwestia "opatrzenia" i znudzenia wzorami, nad którymi siedziało się przed monitorem kompa jakiś czas. Kolekcja musiała nabrać mocy, zanim spojrzałam na nią świeżym okiem i sama zaczęłam ciąć. Ale co tam ja... koniecznie zajrzyjcie na Blog The ScrapCake, gdzie prezentuję prace naszego utalentowanego Design Teamu oraz nie mniej utalentowanych fanów TSC - w każdy piątek mamy Fan Friday, kiedy to pokazujemy nadesłane do nas prace wykonane z kolekcji TSC.
Ok, a oto moje początki z Wiosennym Przebudzeniem, niektóre z nich można było zobaczyć na żywo na Skrapowisku:

~~ Maleństwo ~~
czyli - oczywiście - kilkuminutowa Róża :)






~~ Kartka - Enjoy Everyday ~~



~~ Kartka - Z najlepszymi życzeniami ~~



~~ Kartka - Best Wishes ~~



I to juz wszystko na dziś, idę odpędzić ostatnie podrygi choróbska, a Wam życzę spokojnego, słonecznego weekendu! 


p.s. a w moim blogowym grajku - moje olśnienie ostatnich dni - Adele ;) Ok, wieeem, że nie cierpicie jak u mnie coś gra, jak coś przyprawia Was o zawał, bo zapomnicie ściszyć głośniki, ale ... to takie fajne jest... a na dodatek z serduchem wybieram muzykę (pomińmy, że rzadko ją zmieniam) ;) Miłego słuchania...


30 komentarze :

Sunny pisze...

Безумно красивые работы!!!

Monia pisze...

Twoje kartki uwieeelbiam od zawsze :) Te również są cudne :)

Tusia pisze...

Przepiękne prace - jak zawsze :**

arte banale pisze...

No i doczekałyśmy się - Karolowe przebudzenie w Karolowym wydaniu:)
Niesamowite co potrafisz wyciągnąć z tych papierów!!! Dla mnie - bomba!!!

chwilka13 pisze...

dla mnie też!

Bellaidea pisze...

so sweet!

nimucha pisze...

Boskie! Porywające! Aż się chce łapać za nożyczki i próbować zrobić takie śliczności :)

Gerry pisze...

Your creations are fantastic and so beautiful! Not to mention you line is amazing, Karola! Marvelous work as always! Hugs ~Gerry~

pattyo pisze...

Precious layout and beautiful cards!

pest pisze...

Prześliczne prace =]
A Adele?... Cóż... jej głos przyprawia o dreszcze =]

Evgenia pisze...

so beautiful!

Budaházi Brigitta pisze...

Absolutely beautiful works, again, my dear. Precious photographs, stunning details...

Chimera pisze...

Jak zwykle przepięknie! Nie wiem co bardziej mi się podoba, kartki czy scrap, wszystko takie cudne i delikatne.

Мурзик pisze...

Какая красота!!!!

Joy_L pisze...

so cute

LillBlomman pisze...

I love, love, love all your work! Gorgeous! Big hugs from Ulrika!

Gitte pisze...

sooooo beautiful and amazing cards

fasoolka pisze...

Wszystkie prace, jak zwykle cudowne!!! p.s. u mnie ostatnio też ciągle Adele słychać :)

Nerrida pisze...

Oh sooo beautiful & appealing - your work is always so well balanced and pleasing to the eye.

Ania pisze...

Cudowne prace. Karolu, ja nie mogę wyjść z podziwu nad Twoim talentem i stylem i szczerze go zazdroszczę :) Jednocześnie zapraszam do siebie po skromne wyróżnienie od początkującej twórczyni prac różnych ;)

Synnøve pisze...

You have such a romantic sweet style! Love your LO and cards.
Hugs

patricia pisze...

So beautiful...

patricia pisze...

So beautiful...

Oliwiaen pisze...

Nareszcie - mój ulubiony LO!! Jest cudowny, jak zresztą wszystko, co tworzysz, ale te papiery są szczególne, same w sobie już prześliczne, wydawałoby się, że już nie można ich upiększyć - a jednak!!

Alicja pisze...

Te kartki sa fantastyczne:)

~Etoile~ pisze...

OMG your layout is gorgeous!!! And 2 beautiful cards.

Jolanda pisze...

wow,your work is amazing!!!Very pretty!
x

edit pisze...

ku mojemu zaskoczeniu, i ja pociachałam dzięki uprzejmości Na strychu, Twoje papiery i przyznaję tnie sie je z wielką przyjemnością:) gratuluję! Pozdrawiam:)

sofyscrap pisze...

everything is beautiful !!!!!!

arabelita pisze...

az dech zapiera przeglądając Twoje cuda:) chciałabym kiedys choc w połowie dogonić mistrzynie :))pozdrawiam:)

LinkWithin

.