środa, 16 marca 2011

The ScrapCake Design Team!

Ha! Wieści się szybko rozchodzą, pocztą pantoflową, pocztą emailową, blogową i facebookową i nic innego mi nie pozostało, jak się ujawnić i tutaj - w mojej nowej roli :)
Aby tradycji stało się zadość - filozoficzna refleksja na tę okazję też jest: pamiętacie moje słowo na ten rok? Brzmi ono ODWAGA. Zatem aby słowu oddać sprawiedliwość - postanowiłam wprowadzić je w czyn i odważyłam się na szaloną rzecz, ale tak szaloną, że aż uskrzydla :) Poza tym... widział kto, abym mogła następny rok przystopować? No way!
Odważyłam się podjąć nie lada zadanie, a właściwie kilka. Kiedy zaproponowano mi stworzenie kolekcji papierów dla nowej polskiej, wspaniale rokującej marki The ScrapCake - zgodziłam się i z radością podjęłam tworzenia, nie sądziłam jednak, że w stosunkowo krótkim czasie ta współpraca rozwinie się tak szybko i tak obiecująco w szerszej perspektywie aniżeli projektowanie kolekcji ;) Zostałam poproszona o stworzenie i koordynowanie Design Teamu dla TSC, co z przyjemnością, lecz nie bez obaw - uczyniłam :) Dziś wielki dzień, bo oto z dumą i radością mogę ogłosić, iż The ScrapCake DT powołujemy do życia! 
Mam nadzieję, że nasze małe, ale wielce zaangażowane grono - da Wam tyle radości i inspiracji płynących z naszych prac, ile my same mamy frajdy na początku tej wspólnej przygody! Jestem szczęściarą, że te 3 niesamowicie utalentowane dziewczyny o niezwykle przyjaznych osobowościach zgodziły się dołączyć do nas!



Zapraszam Was serdecznie na bloga The ScrapCake, aby poczytać więcej o nowej marce, o pasji, jaka była motorem do jej powstania oraz na temat naszego Design Team-u. 

Na naszą stronę TSC na Facebook-u też gorąco zapraszam - ponieważ wiele się tam dzieje ;) - wspaniale jeśli dołączycie do nas, czyli najzwyczajniej w świecie - "polubicie" na FB nową polską inicjatywę! 

Tymczasem zmykam do cięcia i klejenia i na odchodnym - pozdrawiam bardzo ciepło!! 

14 komentarze :

Oliwiaen pisze...

Oj tak, nie sposób Cię zatrzymać! :-) Oby tylko udało się dotrzymać Ci kroku :-) Cieszę się ogromnie na współpracę z Tobą :-**

ecila pisze...

WOW!!!! GRATULACJE!

malflu pisze...

Karola Ty jak burza i huragan w jednym...trzymam kciuki :-)

KOLOROWY ptak pisze...

Gratuluję :)

finnabair pisze...

serdecznie gratuluję i mocno trzymam kciuki - musi się wam udać!

pattyo pisze...

Congratulations, Karola! I saw the line of papers you designed, and they are just gorgeous! Will we be able to get them in the States?

Lady Aga pisze...

Karola, bardzo się cieszę i gratuluję, a papiery BOSKIE:))))
Buziaki:*

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Trzymam za Was bardzo mocno kciuki!!! Powodzenia! Podbijajcie nie tylko polski ale i światowy rynek!!!

fasoolka pisze...

Serdecznie gratuluję!!! i trzymam mocno kciuki :)

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Kochana i tak trzymaj!! :*Cieszę się , że będziemy razem w kolejnym DT!

chwilka13 pisze...

ale się dzieje! gratulacje! i niech odwagi Ci nie zabraknie ;)

Dunia pisze...

Ekipa jak marzenie! Już nie mogę się doczekać efektów Waszej pracy!!!!!!!! Trzymam kciuki :o)

Fryne pisze...

Kochana!!!! ogromnie, ogromnie się na wszystko, co nas czeka cieszę :DDD
i dzięki wielkie za zaproszenie do DT :*

Pampuch pisze...

Moje gratulacje !!! Będę was często odwiedzać :)

LinkWithin

.