czwartek, 10 marca 2011

Liftowanie to trudne zadanie!

Oj, nawet nie wiecie jak trudne czasami! 
Za chwilę dam na to dowód, ale najpierw macham radośnie do wiernych czytaczo - oglądaczy mojego bloga! Nie zdawałam sobie sprawy, że już marzec, a ja jeszcze żadnego marcowego posta nie napisałam... Tak wiele pracy ostatnio, sporo się dzieje i szczerze mówiąc... ale wstyd... zapomniałam o blogu! 
Postaram się jednak poprawić i być na bieżąco od dziś :) Jako, że trochę zaległości mi się nazbierało - zacznę jak zwykle od końca ;)

Wspomniany lift, jaki ostatnio poczyniłam to praca w ramach naszej zespołowej zabawy na blogu Scrapki.pl, jeśli jeszcze o tym nie wiecie - od niedawna liftujemy w gronie Zespołu - pracę jednej z nas, efekty są niespodzianką dla liftowanej i rewelacyjnym wyzwaniem dla liftujących :) W tym miesiącu liftowałyśmy pracę Anai, której styl i design okazał się dla mnie niesamowicie trudny do ujarzmienia i zliftowania! To znak, że jest najzwyczajniej w świecie unikatowy i nie do podrobienia! Ha! A oto oryginał i marna kopia:

~~ Oryginalna praca Anai ~~



~~ Mało oryginalna praca Karoli ~~
zainspirowałam się tutaj... ekhmm.. układem zdjęć i dość swobodnie kompozycją Lo, jaki stworzyła Anai, oraz troszeczkę kolorystyką, troszeczkę serwetką, troszeczkę słowem "Lucky"... Oto co z tego wyniło:





Produkty ze sklepu Scrapki.pl, jakich użyłam w tej pracy to:




Zapraszam gorąco na bloga Scrapki.pl, aby zobaczyć jak z zadaniem zmierzyła się reszta naszego Zespołu! Fantastyczne interpretacje pięknej pracy Anai - przyprawiają o inspiracyjny kołowrotek w głowie!

Dodam jeszcze, że zabawa jest otwarta dla wszystkich chętnych i jeśli macie ochotę zliftować cudny scrap Anai - zróbcie to bez wahania, ponieważ spośród wszystkich prac zostanie rozlosowana nagroda - bon na zakupy do sklepu Scrapki.pl!! Fajowo, nie? ;) To proszę nożyczki i kleje w dłoń i bawimy się w liftowanie! :)

A ja zmykam czym prędzej do pstrykania tony zdjęć prac, których (o ja niedobra) nie pokazałam do tej pory! Pozdrawiam ciepło! :* Do jutra!

9 komentarze :

Noomiy pisze...

woow! świetna praca! :)

Scrap Gallery Marzenki pisze...

hehehehe Lift jak nie lift :) Ale uwielbiam Twoją inspirację... i przerabianie wszystkiego na "swoje"!
JA jestem zachwycona!!!

Lejdi pisze...

moim zdaniem lift przerósł oryginał :) choć obie prace są cudne

anai pisze...

niby wszystkie inspiracje widzę i lift zdecydowanie jest liftem, a jednak praca powstała zupełnie unikatowa i gdybym nie wiedziała, to bym się nawet nie domyśliła, że to lift mojej pracy :)
A to znak, że styl Karolowy jest unikalny i nawet przy liftowaniu zachowujesz przede wszystkim siebie! :) Bardzo mi się podoba to, jak różne mogą być nasze prace :)
Dziękuję za ten uroczy lift!

arte banale pisze...

Oryginał godny liftu! Nie przypuszczałam, że nawet w tych kolorach bez najmniejszego problemu można rozpoznać Karolę:)!
Jak mówią ci z pokolenia niżej - pełen szacun!

pattyo pisze...

Glad to see you back--I was beginning to worry! I think your layout is beautiful!

Cindy Gay pisze...

Like both layouts but my favorite is the girl named Lucky. Like the little crown.

Tusia pisze...

Wygląda na to, że scrap Anai był trudny do zliftowania dla nas wszystkich... Strach się bać, co będzie za miesiąc :D

Twój scrap jest świetny - bardzo mi się podoba Karolcia w ciemnych kolorach :)

WiKKori pisze...

Dzięki Twojemu liftowi odważyłam się i popełniłam swój. Dzięki za inspirację!

LinkWithin

.