środa, 23 marca 2011

Dawno nie było...

oj tak, dawno nie było u mnie albumu :)) Ale wkrótce będzie kilka do pokazania :)
Na dziś wybrałam jeden, już jakiś czas temu ukończony - w ten słoneczny, naprawdę ciepły dzień - pomyślałam, że pokażę coś kolorowego, radosnego i dla dzieci :)
A konkretnie dla małego Federico i jego Rodziców :)
Album wykonałam na bazie Maya Road, a ozdobiłam ją papierami i dodatkami October Afternoon i Echo Park, z dokładką kwiatków Prima ;)
Oto i albumik:

~~ Album dla Federico ~~













Fantastycznie pracowało mi się z tą bazą, tymi kolorami i tymi papierami,  a przede wszystkim z takimi uroczymi zdjęciami maluszka :) Ten album tak pozytywnie mnie nakręcił, że mam ochotę na następne, tylko... czasu jakby mało wciąż...
======================================================
Za to na pewno WY znajdziecie czas i mam nadzieję - ochotę na super zabawę, bo...
w The ScrapCake wspólnie z  Blogiem Forum Scrappasion, z okazji miesiąca babeczek, organizujemy:

~~ The ScrapCake Candy!!! ~~



Po szczegóły zapraszam na Blog TSC oraz na Blog Forum Scrappassion, życzę Wam dobrej zabawy i trzymam kciuki za szczęśliwego zwycięzcę! 

Żegnam się ciepło i nie na długo! 


12 komentarze :

Corine van der Zee pisze...

Beautiful!!! Great blog!

Gr. Corine

scraperka pisze...

przepiękny albumik:)

Huaína Kélvia pisze...

Very beautiful, very cute!
Gorgeous blog

Barbara pisze...

albumik jest śliczny,taki radosny i energetyczny!!

Tusia pisze...

Piękny albumik :**

Gosik pisze...

piekny album :)

Beatemor pisze...

Such a beautiful album. You are very talented!

dul pisze...

Z krzesła spadłam - nie pierwszy, nie ostatni raz :). Cudo.

Chimera pisze...

Ale śliczny i kolorowy ten albumik! Bardzo mi się podoba :)

Ania pisze...

Love this mini Karola! :) You're amazing with colors and colorcombos :)

Becky Andersen pisze...

What a beautiful mini album! Love it!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Fajny, radosny album.

LinkWithin

.