środa, 30 marca 2011

Daily News

Cześć i czołem ;) Pytacie skąd się wziąłem? A wziąłem się ja z otchłani roboty niekończącej się, nie malejącej ale prowadzącej do jakiegoś wytyczonego satysfakcjonującego celu, zatem - nie narzekam, ale się troszkę usprawiedliwiam, że mnie tak mało wszędzie. Znacie mnie i wiecie, że aby funkcjonować muszę robić tysiąc rzeczy na raz ;) Jeszcze to chwilkę potrwa. A do tego na domiar złego - zamiast wiosennego słońca widzę swój wielgachny zakatarzony nos i słyszę potworną chrypę, auuu...  Jednak dzięki Waszym odwiedzinom i cudownym komentarzom - oczy się śmieją nieustannie! Dziękuję! :*

Na dziś mam Lo, które kolejny raz przekonało mnie do nieporównywalnej z niczym mocy papieru i utwierdziło w miłości do papierów z których da się dużo powycinać. Cóż lepszego niż wzięcie z półki paru papierów i stworzenie bogatego Lo praktycznie bez dodatków? :))
Mój dzisiejszy post na blogu Pink Paislee jest o moich zmaganiach z aranżacją 4 fotek, co też nie jest znów tak łatwe dla mnie, a właściwie dość trudne i rzadko stosowane... Jednak chwila pracy i pozytywnych wibracji płynących z kolekcji Daily Junque - i oto jest efekt, są 4 zdjęcia, są warstwy i detale - jak lubię ;) Całość - jak rzadko - bardzo mi się podoba i myślę, że wkrótce będzie powtórka z ćwiczeń nad większą ilością zdjęć na Lo. 

~~ Enjoy Every Day ~~





Pozdrawiam ciepło i proszę: jeszcze się nie wyletniajcie, szalik naszym sprzymierzeńcem na tą zdradliwą (tfu!) pogodę! :*

24 komentarze :

Bea pisze...

ale super! tyle się dzieje!!! pięknie!

Lady Aga pisze...

Oj tak, zdradliwa ta pogoda, wiem coś o tym:) Bardzo mi się podobają te warstwy, kojarzy mi się to z domową tablicą magnetyczną/korkową (u mnie wisi w kuchni), a na niej dzisiątki zdjęć i notatek:)
Pozdrawiam serdecznie!

Alexandra pisze...

Piękny. I tyle się dzieje, a wszystko z papieru! Super!
Pozdrawiam i zdrówka :)

wolfann pisze...

Super,że tyle się dzieje
a LO's bardzo przypadł mi do gustu
koniecznie zrób jeszcze jakieś w tym stylu:)
zdrówka życzę :-*

-Renia- pisze...

przepiękny LO! a jaka słodka Róża na nim :)

czy mogę popełnić lift? :D

Tusia pisze...

Boski scrap!!! I ta kolekcja - wspaniała jest!

IWA pisze...

Świetny, dużo się dzieje, nie wiadomo, gdzie oczy podziać, bo chciałoby się wszystko na raz ogarnąć... I te kolory!

Beatemor pisze...

Lovely layout. Love the colors and the pictures :-)

Evgenia pisze...

beautiful layout!!!

Gosik pisze...

super scrap - uwielbiam tę masę dodatków, wszystkie połączone ze soba tak cudnie detale :) pozdrawiam i zdrowka zycze :)

Guriana pisze...

uwielbiam takie LO'sy z kilkami zdjęciami z jednej sesji...:))cudnie wszystko współgra:))
trzymaj się cieplutko:)_

Bellaidea pisze...

Nic dziwnego ze Tobie podoba sie ! My -a wypowiadam siew imieniu 2 podziwiaczek :)- jestesmy zachwycone, pozdrawiam!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Krolka Lo przecudowny!!! Inny od tych przepełnionych kwiatami i przecudnymi dodatkami jednakże z daleko widać, że jest Karolowy :)
życzę dużo zdrówa i ogromnych pokładów energii!!!!!!

Oliwiaen pisze...

Łączę się w bólu gardła i wielkiego nosa - ale jak widać, Tobie żadna choroba nie straszna, niezmiennie tworzysz cuda. Niesamowicie podziwiam Twoją umiejętność obywania się bez dodatków!

Camila Borssoi pisze...

What a wonderful layout!!!

Noomiy pisze...

przecudny! :)

lizaveta pisze...

Beautiful LO!!!

Pampuch pisze...

Świetny warstwowy LO :)

Jak widzę to chorujemy razem na to samo.
Życzę powrotu do zdrowia :)

http://pampuchowo.blogspot.com/

Becky Andersen pisze...

Oh I just love all of those little embellishment Layers! Wonderful!

Iwona Palamountain (Chupa) pisze...

Cześć Karolu, cieplutkie pozdrowienia z Australii! Nie jestem zbyt dobra w komentowaniu, ale zdecydowanie jestem fanką twoich prac, i odwiedzam twojego bloga przy każdej możliwej okazji :)
Zostawiłam ci nagrodę na moim blogu, mam nadzieję że znajdziesz czas żeby wpaść i przeczytać:
http://ipalamountain.blogspot.com/2011/03/dancing-in-rain-and-award.html
xoxo

Gitte pisze...

Oh wow amazing LO. So many beautiful details.
Love the bright colors

scraperka pisze...

przepiękny scrap:) taki bogaty i optymistyczny:) pozdrawiam serdecznie:)

Bajjka pisze...

aaaa, jest przecudny!!!jestes moim wycinankowym guru :*

Carolyn pisze...

Love the beautiful layout! Great work!

Silver MLM

LinkWithin

.