wtorek, 22 marca 2011

Byłam i ja!

Witajcie po kolejnej kilkudniowej przerwie! Zabawne, ale ze znakomitą częścią z Was widziałam się całkiem niedawno, mimo blogowej przerwy :)))
Relacje z sobotniego Skrapowiska w Łodzi - są już zapewne wszędzie, sama napisałam niejedną, ale okazuje się, że do swojego kąta w sieci dotarłam na końcu. 
Zatem - i ode mnie będzie kilka słów oraz zdjęć - za które pięknie dziękuję tym, którzy mi je robili i którzy pozwolili je wykorzystać, a było tych osób wiele: ArteBanale, Paulina, Madzia i Michał, Piekielna Owca, Bea, Gosia M. - dziękuję po stokroć za takie cudne uwiecznienie tego szaleństwa! 
Przede wszystkim chciałabym napisać dwie rzeczy:
1. BYŁO BOSKO!!
2. DZIĘKUJĘ Wam za wszystkie cudowne spotkania, uściski, piski, łzy radości i wzruszenia, za pogaduchy, za ciepło i życzliwość! A organizatorkom - dziękuję szczególnie - za całokształt! Sprawiły, że wszystko co sobie zaplanowałam - poszło jak z płatka i udało się :) To wszystko dzięki ich życzliwości i bezinteresowności!

W sobotę - poza niezwykle podniosłym (haha) wydarzeniem, a mianowicie premierą mojej nowej kolekcji papierów, którą zaprojektowałam dla The ScrapCake, a która to kolekcja nosi nazwę Wiosenne Przebudzenie i jest moim kolejnym ukochanym dzieckiem - działo się jeszcze wiele fantastycznych rzeczy, ale po kolei...
Podróż była długa i męcząca, całonocna jazda bez trzymanki, a w Łodzi zastałam ... śnieg! :) Tak mnie to zszokowało, że długo czułam, że marznę :D Kiedy z Renią dotarłyśmy na miejsce imprezy - mróz jakby puścił i później było już tylko gorąco. Bardzo gorąco! Co zresztą widać na załączonych obrazkach...

Na Skrapowisku reprezentowałam The ScrapCake i samą siebie :D a nawet czasem i  po trochu ekipę Na Strychu :)) Jedna wielka rodzinka - stawiła się prawie w komplecie i uciechom nie było końca. Do zabawy podeszliśmy na totalnym luzie, co można było dość łatwo zauważyć, postawiliśmy na maksymalną integrację z ludźmi, pogaduchy i śmiechy ;) Stoisko Na Strychu sprzedawało kolekcje TSC oraz inne przydasie, a na stoisku TSC zrobiliśmy "stoliczku nakryj się" i oddaliśmy w ręce, nogi i inne członki scraperek - kącik uciech w postaci bardzo słodkiego stołu do testowania kolekcji The ScrapCake. :) Z reakcji i relacji wielu osób - dumnie mogę uznać, że nasz pomysł być strzałem w 10 i nasze otwarte mini warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem i rodziły fantastyczne, pozytywne emocje :) Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa! A jeszcze bardziej dlatego, że widziałam jak kochane scraperki tną i kleją Wiosenne Przebudzenie i jakie cuda im z tego wychodzą! Dziękuję Wam - wszystkim, którzy przewinęli się przez nasz stół - dzięki Wam wiem, że było warto wprowadzić ten świeży akcent na spotkaniu :) I cóż ja tam robiłam...

Spotykałam fantastyczne scraperki...


Byłam sierotką losującą zwycięzców, którzy otrzymali moją kolekcję...


Piłam kawę zrobioną przez UHK-a, co jak widać mnie uszczęśliwiało...


Tuliłam się do ArteBanale... sam zaszczyt ho ho...


Zaglądałam tu i tam, kręciłam się wokół stołu...


Spotykałam jeszcze więcej cudnych scraperek... 


Byłam doprowadzana do łez prezentami...


Byłam dumna z naszego stoliczka...


I z moich babeczek zrobionych z nowej kolekcji ... 


Kibicowałam scraperkom testującym moją kolekcję...


Naprawdę byłam dumna z moich babeczek :))))) Jedną oddałam w DOBRE ręce ;)


Byłam zachwycona tym, co dziewczyny robiły przy naszym stole...


Tak zachwycona, że aż się na stół kładłam...


Objadałam się fantastycznymi napatyczkowymi babeczkami zrobionymi przez Dorotkę i Olę...


I znów zachwycałam się tłokiem przy naszym stole, spotykając wciąż kolejne cudowne osoby...


Podglądałam dziewczyny w akcji... ;)


Uczyłam się obsługiwać cudo techniki...


I znów podglądałam, gawędziłam i wytrzeszczałam oczy...


Byłam. I byłam bardzo szczęśliwa :)))


Dziękuję za uwagę i za wszystkie radosne emocje! :*


19 komentarze :

Zussska pisze...

Bossskie Twe papiery i fotorelacja. A jak na ostatnim "potrójnym" zdjęciu zobaczyłam minki mojej mamy w tle, to padłam na stół i ja :D:D:D

Buziaki :***

arte banale pisze...

Aleś wysoliła relację - obłędna!!!
Ściskam Cię jeszcze raz moja kruszyno:))) Zaszczyt- fakt, oczywiście dla mnie!

Aśko pisze...

a do czego służy ta maszyna?! :))

Kasia G. pisze...

świetna relacja :) i jeszcze raz gratuluję ślicznej kolekcji papierków :)))

Karola Witczak pisze...

Dzięki dziewczyny! :*

Zusska - no nie... a my z bratem właśnie rozpracowywaliśmy czy to nie aby nasza rodzicielka - widmo :)

Arte - zaszczyt dla mnie zaczerpnąć tyle ciepła i słodyczy od Ciebie :*

Aśko - maszyna to Cricut Expression i służy do wycinania, a my ją testowaliśmy na nowych papierach ;) szczegóły techniczne tutaj:
http://www.cricut.com/shop/#0/1/123/3/Cricut/Cricut Expression Machine

Kasia - kiedy kawka?? :*

MARIKA-HANDMADE pisze...

o rany jak tam fajnie musiało być......aż zazdroszczę :)

UHK Gallery pisze...

:D
No czad poprostu :*

Bea pisze...

:) Karola, światnei było - racja!!!
taaa, przez to WIOSENNE PRZEBUDZENIE śnieg zupełnie mnie nie obszedł!!! choć fakt, rano się zdziwiłam!!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

pozytywnie zakręcona z Ciebie kobitka :D

Pasja Kati pisze...

Niesamowity fotoreportaż. Jestem nadal pod wrażeniem tych chwil, wśród tylu niezwykle zdolnych scraperek.
Pozdrawiam

denise pisze...

Beautiful muffins/cupcakes.... are you teaching how to make these? Or do you have any instructions on making them? How fun to be with a great group of people. I live in the country and there are not many crafting people here. Have a wonderful day.

carlies pisze...

what wonderful great pictures your are beautiful.I had also wanted to sit there .. You are very creative and you can do me a lot of teaching
good evening
xx Carla

Bellaidea pisze...

Zazdroszcze tak wspanialego spotkania - a raczej wielu spotkan i gratuluje - kolejnego - debiutu!

Mammamisia pisze...

Świetna fotorelacja. Sama bym chciała tam być. Pięknie!

finnabair pisze...

super relacja...:)
ciesze się, że mogłyśmy wpaść na siebie choć na małą chwilkę :) Chcę jeszcze!

gooseberry pisze...

Swietna fotorelacja! szkoda, że mnie tam nie było...
pozdrawiam cieplutko

pattyo pisze...

Oh, this looks like so much fun! I wish there was something like this where I live!

chwilka13 pisze...

i trzymaj tak dalej - tego życzę ogromnie ;)

PATRICIA pisze...

AMEI ESSA PUBLICAÇÃO...PARABÉNS, SUPER INSPIRADORA...XOXOXOXO

LinkWithin

.