czwartek, 17 lutego 2011

Zaległości...

Witajcie w czwartek, och rety, to już czwartek?? :/ Czas znów przyspieszył, a ja znów nie nadążam!
Okazuje się, że mam trochę różności - zaległości do pokazania, zatem dziś jest ten dzień, kiedy prawie hurtem chciałabym się nimi z Wami podzielić. 
Na początek - wyzwanie kolorystyczne, bowiem za chwilę wystartuje nowa paleta The Color Room, a ja nie pochwaliłam się jeszcze moimi zmaganiami (krew, pot i łzy) z poprzednią :) Nadrabiam więc:



~~ Spring 2006 ~~
czyli jedno z moich "najukochańszych" zdjęć z malutką Różą, zrobione w podkarpackiej Turaszówce, naszym ówczesnym miejscu na ziemi :) Wykorzystałam tutaj w dużej mierze kolekcję Prima - Melody, okazała się świetnie pasować do tej - przyznaję - bardzo trudnej palety :)




=================================================
Kolejną zaległą pracą będzie Lo w zupełnie innym stylu niż powyższy, w ramach zabaw z nową kolekcją Pink Paislee - Hometown Summer i wykorzystując piękną, zeszłotygodniową mapkę Pencil Lines - powstał taki oto letni scrap:



~~ Summer ~~ 
w jakiś przypadkowy sposób sezonowo dziś się u mnie zrobiło, najpierw Spring, teraz Summer :) 
A na zdjęciu: Róża wyczynia szaleństwa na placu zabaw w bardzo bardzo bardzo minimalistycznym kadrze ;)
Do ozdoby posłużyła wspomniana kolekcja Pink Paislee - Hometown Sumer


Jeśli mowa o Pencil Lines - nie przegapcie ważnego wydarzenia! Pencil Lines ogłasza nabór do Pencil Lines Design Team i serdecznie zachęcam wszystkie zainteresowane osoby do aplikowania! Moja przygoda z tym teamem to nieustanna zabawa w doborowym gronie! 

===============================================
Ostatnią pracą, jaką chciałabym dziś pokazać jest kartka stworzona na wyzwanie Bei na Portalu Polki Scrapują - należało stworzyć wiosenną, pastelową kartkę z okienkiem. A ponieważ chyba nigdy nie miałam okazji zrobić kartki z okienkiem, a dodatkowo od całkiem niedawna wspomagam nasz portalowy Dział Kartek jako Projektantka - wykonałam zadanie, a jakże, a oto efekty:

Wykorzystałam tutaj kolekcję Prima - Sparkling Spring - idealną do wiosennych prac :)




I to już wszystko na dziś, jutro wracam z kolejnymi pracami, ponieważ wbrew pozorom - wciąż jest coś ciekawego do zrobienia! :) 
Pięknie DZIĘKUJĘ za wszystkie przemiłe słowa w komentarzach i wszystkie odwiedziny! 
Miłego czwartku!


7 komentarze :

IWA pisze...

Cuda i cudeńka, jak na jarmarku - nie wiadomo, gdzie oko zatrzymać :-)

Oliwiaen pisze...

O, czyli nie tylko ja gubię gdzieś godziny i dni, nie wiedzieć gdzie ;-))
Piękne prace, a kartka jest niesamowita po prostu!!

KOLOROWY ptak pisze...

Przepiękne! Nigdy nie potrafię się nadziwić jak Ty to robisz :) że nie potrafię znaleźć swoje faworyta :) Cudowne kolory!!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Twoje scrapy łamią serca!!! :) a karteczka cudowna miło widzieć Twoje prace na wyzwaniach :)prawdziwa inspiracja :)

pattyo pisze...

Beautiful, beautiful, beautiful!!! Always enjoy seeing what you created!

Asia pisze...

Wszystko jak zwykle piękne! A karteczka jest booooska! "Zakochałam" się w niej po uszy ;)Pozdrawiam

Gosik pisze...

rewelacyjne prace!

LinkWithin

.