poniedziałek, 7 lutego 2011

Poniedziałek z mapkami

Witajcie w nowym tygodniu! Ubiegły był dla mnie koszmarem i mam nadzieję, że ten będzie dużo lepszy, czego i Wam oczywiście serdecznie życzę. 
Dziś wyciągam zza pazuchy dwa Lo stworzone na podstawie dwóch kolejnych szkiców Pencil Lines. Jednocześnie gorąco zachęcam Was do zabawy z mapkami PL - dają mnóstwo możliwości interpretacji, o czym można się przekonać wędrując na blog Pencil Lines i oglądając przeróżne, ciekawe wersje dziewczyn z zespołu.
W tym miesiącu postanowiłam zmierzyć się z każdą mapką na PL, jestem więc nieco spóźniona z pokazywaniem ich na własnym blogu, ale nadrabiam niniejszym:




~~ Zima 2010/2011 ~~
czyli nasza zimowa Różka, papiery October Afternoon, kwiaty Prima, oraz piękne elementy Twiddleybitz jako dodatki :)






~~ Adorable ~~
Tutaj Róża w wieku... 10 miesięcy, trochę przypominała chłopca ;) A ozdobiłam ją nową kolekcją Pink Paislee - Butterfly Garden :)


A na koniec coś niescrapowego ;) ze scrapowych produktów:

~~ Kwiecista opaska na włosy dla Róży made by mama ~~
ale kompletnie nie wiem po kim te miny u modelki... :)))
Do jej wykonania użyłam nowej opaski Prima przeznaczonej właśnie do alterowania oraz cudnych nowych kwiatów i tasiemek Prima :) Więcej inspiracji na ozdoby do włosów i biżuterię wykonaną z produktów Prima można zobaczyć na blogu Prima.









Pozdrawiam ciepło i życzę Wam spokojnego tygodnia! :*


17 komentarze :

fasoolka pisze...

Opaska prawdziwie wróżkowa ;) świetny pomysł i cudowny efekt! Prześliczne scrapy! pozdrawiam :)

Ewik pisze...

ochhhh... cudnie...:) tak pastelowo, uroczo! córcia ze swoimi minkami i opaską mamy, przesłodka:))

Marta pisze...

Śliczna opaska :) I super zestawienie zdjęć: Różyczka w wieku 10 miesięcy rzeczywiście ciut podobna do chłopca i Różyczka - 6-letnia panienka. Tylko oczki wciąż te same :)

hilde janbroers pisze...

love the layouts! so romantic!
and that hair bandage...wow, my girls would love it!

ulkasan pisze...

BOSKO!!!!!

curlyqmosaics pisze...

Such beautiful colors and details. Breathtkaking as always!

Oliwiaen pisze...

Oj, brakowało tu Karolowego spokoju, piękna i pasteli :-))
Dobrze, że już jesteś i znowu z cudami :-)
Opaska genialna, LO mapkowe super, szczególnie ten "chłopczyk w kwiatach, ptakach i motylkach ;-)))

Niebiesko_Oka pisze...

Opaska - rewelacyjna!
A twoje scrapy - cud, miód, malina :).

Gosia S. pisze...

Scrapy cudowne, ale opaska joooooj bajeczna!!

ushii pisze...

opaska świetna! widziałam już rewelacyjne naszyjniki z kwiatów Primy, ale opaski nie :) i scrapy tez cudne, a w kolekcji Pink Paisley to się zakochałam właśnie :)

Pozdrawiam ciepło :)

pattyo pisze...

Gorgeous layouts, Karola, and headband!

Becky Andersen pisze...

These Layouts are just wonderful! I love your pretty little headbands!

PapillonRose pisze...

MAGNIFIQUE cette page !

gooseberry pisze...

śliczna, dziewczęca opaska!
super pomysł!
pozdrawiam cieplutko

Angeliqa pisze...

przecudne !!! Moja córcia juz nudzi żeby i jej takie cuda porobić :)
Ty czego się nie dotkniesz to i tak ładnie wychodzi - masz to w sobie po prostu !!!
Za to właśnie chciałam Cie wyróżnić - zapraszam po wyróżnienie do mnie:
http://angeliqa-scrap.blogspot.com/2011/02/wyroznienie.html

MaAg pisze...

Jejku to co tworzysz to dzieła sztuki!!!
Ponieważ często zaglądamy na Twojego bloga z przyjemnością dzielimy się otrzymanym wyróżnieniem. Zapraszamy po odbiór na naszego bloga!

Dunia pisze...

Śliczne LO-ski! A opaska rewelacyjna :o)

LinkWithin

.