czwartek, 10 lutego 2011

Lift, czymże jest lift...

Zdecydowanie jest czymś, co do czego nie mam talentu :) Kiedy zdarza mi się jakiś popełnić to zazwyczaj jest to dość wierna kopia, a po co kopiować? Idea lifowania wszak polega na tym, aby zainspirować się znacznie (ale nie do końca) czyjąś pracą. Mnie zawsze cieszy kiedy ktoś liftuje moje prace, zawsze wychodzą z tego liftowania niesamowicie zaskakujące rzeczy! Fantastycznie jest zobaczyć inną wersję swojej pracy! Mam nadzieję, że nasza cudowna Beatka - Zielonooka także ucieszy się widząc jak w gronie Scrapki.pl DT zliftowałyśmy jej dzieło :)
Jakiś czas temu wpadłyśmy bowiem na pomysł, aby w naszym małym gronie poliftować się nawzajem, ale cóż to byłaby za zabawa bez sympatyków sklepu Scrapki.pl? Żadna! :) Zatem od lutego - co miesiąc będziemy liftować  pracę innej projektantki Scrapki.pl DT - i do tego liftowania Was również gorąco zachęcamy. TUTAJ przeczytasz wszystkie szczegóły dotyczące zabawy, oraz obejrzysz wszystkie wersje naszego Liftu :) 
A ja pokażę dziś oryginał:

~~ Piękny oryginał Beatki - Zielonookiej ~~



~~ A to lift Karoli - Piwnookiej :))) ~~





A oto produkty ze sklepu Scrapki.pl, jakich użyłam do wykonania swojej ramki:


Pięknie dziękuję za wszystkie odwiedziny i przemiłe słowa w komentarzach! 
Pozdrawiam ciepło i miłego czwartku Wam życzę! :* 

11 komentarze :

pest pisze...

Cokolwiek zrobisz... zrobisz to pięknie =]
Masz cukierkowy, pastelowy styl... może nie w moim guście, ale nie mogę się napatrzeć na Twoje prace =]

Śliczne =]

zielonooka pisze...

Oczywiście, że TAK i jeszcze raz TAK jestem OGROMNIE zadowolona z Waszych liftów bo każdy wyszedł inczaej i wyjątkowo pięknie.
Twój jest cudnie słodko pastelowy w tej kolorystyce ogromnie mi się spodobał ten lift:)
Fantastyczna ramka!!!!:***

Nelly pisze...

Love your works - freshness, tenderness, and BEAUTIFUL!!!!

Scrap Gallery Marzenki pisze...

wyszedł fantastycznie!!!! Karola czy jest coś do czego Ty nie masz talentu????

hilde janbroers pisze...

love it!!

aina pisze...

Beautiful!

malflu pisze...

liftowanie tez jest sztuką - cudnie Ci wyszło :-)

pattyo pisze...

Oh, so beautiful!

Sylvia/LittleTreasures pisze...

Beautiful. Love the layers and colors so much.

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola e tam nie masz. Ty masz wszystkie predyspozycje by tworzyć piekne rzeczy. A te są dokładnie takie, piekne znaczy się.

alax pisze...

Earnlancer.com is a global outsourcing solution and freelance jobs website. Here you can find freelance coders, writers, programmers, designers, marketers and more.The worlds largest outsourcing marketplace ,it is freelance jobs website. We have thousands of freelance jobs online for freelance programmers, web designers, graphic designers.

http://www.earnlancer.com

LinkWithin

.