czwartek, 24 lutego 2011

Kartek kilka...

Słońce za oknem i mimo mrozu  - od razu jakoś tak radośniej :)
Bardzo się cieszę, że pomimo mojej mniejszej aktywności - odwiedzacie mnie i zostawiacie ciepłe słowa, ogromnie to doceniam i bardzo dziękuję! :*

Dziś wyciągam zza pazuchy 3 kartki na 3 różne okazje :), lecz wszystkie trzy łączy marka Pink Paislee oraz różne jej nowe kolekcje. 

We wtorek tym razem ja - jako wspomagacz Działu Kartek na Portalu Polki Scrapują - zaproponowałam nowe wyzwanie. Serdecznie zapraszam do stworzenia kartki "uzdrawiającej" :) Wokół nas tak wielu ludzi choruje - czy to grypa, czy złamana noga, a może coś poważniejszego? Każda z tych osób zasługuje na ciepłe słowa, może właśnie w formie takiej oto kartki - z życzeniami powrotu do zdrowia? Wszystkie szczegóły wyzwania TUTAJ, a oto moja wersja:

~~ Polki Scrapują - Kartki # 44 ~~
Ta karteczka powstała z kolekcji Daily Junque.




Kolejne dwie kartki to moja interpretacja mapki Pencil Lines # 226 - również serdecznie zapraszam do wyzwania!!

~~ Hooray! ~~
Ta kartka powstała z bardzo radosnej kolekcji Pink Paislee - Hometown Summer.



~~ Happy is... ~~
A ta powstała z kolekcji Butterfly Garden :)




Pozdrawiam ciepło! :))


15 komentarze :

Noomiy pisze...

wszystkie powalają na kolana! :)

Karmeleiro pisze...

podziwiam, jak świetnie "ugryzłaś" temat w pierwszej kartce! Druga ma energetyczne kolory a trzecia - cudna, zawładnęła mną i napatrzeć się nie mogę!

Madzik pisze...

Śliczne karteczki. Wpadam tu zawsze nacieszę oko Twoimi cudnościami i zmykam, bo jak zwykle gdzieś się śpieszę... i chyba dziś w nocy właśnie - za karę - miałam sen. Przyśniłaś mi się. Poznałyśmy się na jakimś dziwnym wyjeździe. Przedstawiłam się i powiedziałam że jestem fanką Twojego bloga i Twoich prac. Ty spytałaś pod jakim nickiem występuję. Jak Ci powiedziałam, to zrobiłaś strasznie obojętną minę, wręcz ignorancką i powiedziałaś: "Szkoda tylko, że jak każdy umiesz się tylko chwalić, bo komentarzy Twoich nie widziałam". ;o)))
To chyba znak, że musze się poprawić i częściej komentować ;o))
Pozdrawiam Cię cieplutko!

pattyo pisze...

Love these cards, especially the fairy one! I love the idea of creating a "healing" card--I will do just that this weekend.

IWA pisze...

Nie wpadłabym, żeby plasterek opatrunkowy umieścić na kartce, a tak fajnie pasuje. I cudne kolorki. Pozostałe karteczki też niczego sobie :-)

Jowita pisze...

Karteczki sa przesliczne

Scrap Gallery Marzenki pisze...

Wszytkie są cudne jednak trzecią czuję najbardziej :D
NAtomiast opowieść Madzik.... jest szokująca!!!! Ale z pewnością takie słowa do KAroli nie pasują... :)

viva pisze...

Nie no - przepiękne....

powalają na kolana... są tak delikatne, że aż nie mogę uwierzyć że są zrobione z papieru a nie jajkiejś magicznej mgiełki... CUDA!!

Karola Witczak pisze...

Dzięki piękne dziewczyny!! :*

Madzik - powaliłaś mnie tym snem! A najśmieszniejsze jest to, że pierwszy raz czytając nie zrozumiałam, że to sen i gryzłam się: gdzie i kiedy ja Ci tak niefajnie powiedziałam! :D Na pewno się coś takiego nie zdarzy :D

Mam nadzieję, że zobaczę się z wszystkimi przemiłymi osobami, którym się chce tu zaglądać - w Łodzi i Warszawie na zlotach :)

Ludkasz pisze...

świetne kartki:)

Sasha pisze...

Beautiful work!!

Manuna pisze...

Первая очень понравилась - такая светлая и жизнерадостная!

Isabella Joy pisze...

Very beautiful!

UHK Gallery pisze...

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo lubię Twoje kartki i cieszę się, że do nich wróciłaś tralallalalalalalaa
Bo dłuższa przerwa była co?
Albo mnie się tak zdaje tylko...

Becky Andersen pisze...

These cards are just wonderful! I love the butterflies with the acetate wings! Thanks so much for sharing with us! Hugs!

LinkWithin

.