wtorek, 1 lutego 2011

Daily Junque!

Witam wtorkowo niosąc pod pachą kolejne wieści z parku maszyn, a konkretnie pokażę dziś z bliska fantastyczną, nową kolekcję Pink Paislee - Daily Junque. Muszę przyznać, że zanim trafiła w moje ręce - byłam dość sceptycznie nastawiona, ale jednak kolejny raz przekonuję się, że magia miłości od pierwszego wejrzenia istnieje :)) Kolekcja powstała w kooperacji z House of Three, podobnie jak poprzednia - Parisian Anthology, zatem wiemy czego można się spodziewać - fantastycznych, eklektycznych wzorów, trochę w klimacie retro, z przepiękną kolorystyką. Zobaczmy bliżej:






Więcej cudowności z kolekcji można zobaczyć TUTAJ.

A oto moje początki - dwie karteczki :)








Pozdrawiam ciepło! :*


12 komentarze :

hilde janbroers pisze...

they are beautiful!! Love the colors and all the cute embellishments!

Jaszmurka pisze...

Ależ mnie tycnęła po sercu ta kolekcja! o_O
Aż się zdziwiłam ahaha'
Super!

Sabrina pisze...

Pretty cards!! And that's a beautiful range by PP!!

Tusia pisze...

Ależ piękne!!!! Simply amazing!!! I kolekcja cudna :)

curlyqmosaics pisze...

Absolutely gorgeous. This is one of my favorite new collections!

ulkasan pisze...

piękne karteczki!!

kachasek pisze...

świetne kartki!!!

sabibine007 pisze...

I love them! very nice!

pattyo pisze...

You turn everything into a thing of beauty!

Anastasia (Russia) pisze...

Hi Karola! This is Anastasia again! Please write me back about our project, just to keep me updated if you need more time or you won't participate, cause I'm afraid I don't have enough time now to find someone else. Best regards,
Anastasia

Beverly pisze...

Such beautiful work!

Hala pisze...

Boskie kartki.
Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

LinkWithin

.