poniedziałek, 3 stycznia 2011

Stary Rok, Nowy Rok...

Witajcie w Nowym 2011 Roku :))
Ponieważ dopiero dziś dotarłam do swojego bloga - chciałabym złożyć Wam - moim czytelnikom, podglądaczom, przyjaciołom - serdeczne życzenia noworoczne:

~~ aby Nowy Rok był pozytywnym wyzwaniem pod każdym względem
~~ aby wszystko to, co udało Wam się osiągnąć i wszystko to, co uważacie za pozytywy Starego Roku - procentowało w Nowym,
~~ aby Wasze marzenia i plany spełniały się szybko i w pełni,
~~ aby sprawy osobiste i zawodowe układały się zawsze po Waszej myśli
~~ abyście mieli mnóstwo siły w sobie do zwalczania życiowych przeszkód i zmartwień, a z każdej nieprzyjemnej sytuacji wyciągali pozytywne wnioski
~~ abyście zdrowie i energia Wam sprzyjały, abyście zawsze pamiętali jak ważne jest zdrowie 
i jak należy o nie dbać,
~~ abyście nigdy nie przestawali wierzyć w życzliwość, dobro, dobrych ludzi, miłość, 
przyjaźń i wszelkie ich przejawy
~~ aby każdy dzień Nowego Roku przynosił Wam dużo uśmiechu i słońca, nawet w mroźne i deszczowe dni,
~~ abyście mogli wymazać ze swego słownika wyrażenia takie jak "chandra", "dół", "kiszka" i "lipa" :))
~~ abyście nigdy nie przestawali wierzyć, że jest i będzie, bo może być - tylko lepiej :)
Szczęśliwego Nowego Roku Kochani!

Chciałabym Wam pięknie podziękować za wszystkie świąteczne i noworoczne życzenia - tutaj na blogu, w mailach, gg, pw, sms-ach, na facebooku i te namacalne - śliczne własnoręcznie wykonane kartki: DZIĘKUJĘ po stokroć za pamięć i ciepłe słowa! :*:*:* Bardzo wiele dla mnie znaczą!

***

Miałam zamiar napisać dłuuuuuugi post z podsumowaniem minionego roku, chciałam zrobić to w ostatnich dniach 2010, ale... los postawił mnie na baczność, zdrowie odwróciło się ode mnie o 180 stopni i zakończyłam Stary Rok skierowaniem do szpitala. Nie było hucznej sylwestrowej zabawy, tylko cały weekend leżenia w łóżku, a teraz trzymam to skierowanie w garści i będę musiała je wykorzystać, kiedy tylko Róża wyzdrowieje - tak, jej też się nie upiekło, ale dzieciaki mają niespożytą siłę i energię i na szczęście jest już dobrze :) Nie wierzę w powiedzenie, mówiące o tym, że co się wydarzy w Sylwestra - to będzie się za nami ciągnęło przez cały następny rok, mam zamiar trochę powalczyć i nie poddawać się, choć jest mi cholernie smutno, cholernie się też boję... w tej, danej chwili. Ale to minie. 
Poza smutkiem jest też wiele fajnych rzeczy o których chciałabym napisać, aby - choć pokrótce podsumować miniony rok i z takim a nie innym bilansem wejść w Nowy :)

Jaki był... 2010? :))) Och, zakręcony na maxa, intensywny, szalony, pełen niespodzianek, bardzo pouczający, bardzo dający w kość, bardzo motywujący, mobilizujący do rozwoju, pracy... Zdarzyło się tak wiele fajnych i pozytywnych rzeczy, które w pewnym momencie nawarstwiły się w taki sposób, że miałam ochotę krzyknąć: niech ktoś zatrzyma wreszcie świat, ja wysiadam! :) Ale nie wysiadłam, nie mam pojęcia skąd, ale wciąż skądś czerpałam siłę aby brać na barki coraz więcej. Czasem nawalałam, ludzka rzecz, bardzo tego żałowałam, jednak wnioski z nauczek to jedne z najbardziej pouczających wniosków - będę je pamiętać na długo :) W życiu osobistym - moja mała rodzinka dawała mi tyle szczęścia, siły i wsparcia, że nie wiem jak mogłabym być wdzięczna - wciąż byłoby to za mało aby im wynagrodzić chwile kiedy zapewne mieli mnie dość :) Tylko kochany Niemąż, Róża i przyjaciele wiedzą ile ten rok kosztował mnie energii, nerwów, stresu, obaw, ale i radości, szczęścia, euforii i satysfakcji - prawdziwa huśtawka :) W nagrodę - całkiem niedawno udało nam się opanować nasze rodzinno - mieszkaniowe sprawy i wkrótce czeka nas kolejna przeprowadzka, wcześniej jednak próbujemy się spełniać w generalnym remoncie i urządzaniu wnętrz w wymarzonym gnieździe. W pracy - przeszłam intensywny, przyspieszony rozwój na wielu płaszczyznach, nauczyłam się tak wiele, miałam tak wiele okazji pracy i współpracy dla mnóstwa fantastycznych firm, ludzi, produktów, przedsięwzięć. Miałam okazję projektować wzorcowe prace testując cudowne produkty dla wielu fantastycznych firm scrapbookingowych, miałam okazję zaprojektować swoją pierwszą papierową kolekcję - Idyllę, miałam też okazję i zaszczyt współtworzyć scrapowy Portal - Polki Scrapują a jego błyskawiczny rozwój i ogromna popularność i sympatia z jaką się spotkał - to miód na nasze administratorskie serca. Na Portalu także miałam szczęście i przyjemność poznać i współpracować z wieloma wspaniałymi kobietami - naszym nieocenionym Zespołem, co jest także sukcesem na skalę naszego kraju - aby stworzyć i utrzymać tak liczny i tak zgrany i kochany Zespół. 
To wszystko było niewyobrażalnie wspaniałe i paradoksalnie - im więcej miałam na barkach - tym czułam się szczęśliwsza :) Jestem z siebie dumna,a jednocześnie podziwiam tych wszystkich, którzy zechcieli ze mną pracować, nie jestem potulną owieczką jeśli chodzi o współpracę, potrafię już walczyć "o swoje" i tym bardziej jestem wdzięczna za wyrozumiałość i ogromne wsparcie od wszystkich moich szefów. Z końcem roku jednak postanowiłam zweryfikować nieco moje zobowiązania. Ograniczyłam zatem pracę w kilku aspektach. 

Nie jestem pewna, czy traktować to jako ogłoszenie :) ale chciałam dać Wam znać, że postanowiłam nie przedłużać mojego kontraktu z Webster's Pages, niestety nowe zapisy w kontrakcie na 2011 rok mówiły o ograniczeniach związanych z pracą dla innych design team-ów, każdy członek Webster's Pages DT miał się zobowiązać do współpracy z nie więcej niż  3 DT... jak wiecie ja tych wymagań nie spełniam, zatem - nie chcąc wybierać, musiałam zrezygnować. Webster's Pages zawsze będą miały szczególne miejsce w moim sercu, w końcu to od tej marki i współpracy z nią rozpoczęła się na większą skalę moja przygoda z zawodowych projektowaniem, także uważam moją współpracę z WP jako jeden z głównych i ważnych czynników mojego rozwoju, kształtowania mojego stylu :) Na szczęście mam dobry kontakt z całym teamem i zamierzam trochę jeszcze potworzyć z WP :))) Na pewno będę z nimi całym sercem nadal :)

Dobrą wiadomością - która kończyła stary rok, a procentuje w nowym, jest fakt, iż zostałam zaproszona do pozostania w Zespole Projektowym Pink Paislee, na następny rok :) Oczywiście z radością zgodziłam się, zatem mój kontrakt z tą marką przedłuża się na 2011 r. To bardzo radosna wiadomość dla mnie, jestem szczęśliwa, że będę mogła nadal pracować z tymi wspaniałymi ludźmi i tymi cudownymi produktami. A ponieważ w tym roku Pink Paislee nie robiło otwartego naboru do DT, a jedynie zaprosiło kilka nowych projektantek, nabór był stworzony wyłącznie aby wyłonić gościnne projektantki na kolejne miesiące nowego roku, chciałabym przedstawić Wam skład nowego teamu:


żałuję tylko, że na tej liście nie znalazło się przynajmniej jeszcze jedno polskie nazwisko, ale nic straconego - wiecie jak mocno trzymam kciuki i zachęcam Was do startowania w naborach do Zespołów Projektowych - nie ustawajcie w tym, zawsze jestem pełna wsparcia i zachęty dla wszystkich, którym jest bliska ta ścieżka scrapowej kariery. A im więcej Polek w miedzynarodowym świecie scrapbookingu - tym serce raduje się bardziej :) 

I cóż więcej...? Znów się rozpisałam :) Jestem straszną gadułą, to się nie zmienia, jak już czas pozwoli mi napisać więcej - zawsze jest to więcej niż mniej :) Gratuluję wszystkim, którym chce się to czytać :) na koniec chciałabym dodać tylko tyle, że mimo niefortunnego i nieprzyjemnego początku roku - mam zamiar nie poddawać się, mam zamiar widzieć same dobre strony i jasne światła, mam jeszcze więcej planów niż przed rokiem, pomysłów także nie ubywa - mam zamiar je realizować. Mam zamiar zrobić tak wiele jak tylko będę mogła, na tyle ile sił, energii, zdrowia i ... weny mi starczy :) Mam też specjalne słowo, które określi mój Nowy Rok, ale o tym będzie już w innym poście. 

Na koniec zostawiam kilka prac, stworzonych dla Prima MarketingJest to scrap z naszą księżniczką... w grudniu skończyła już 6 lat! I wciąż - niezmiennie jest moją największą muzą, choć w tym roku mam zamiar więcej scrapować... samą siebie :) Dla równowagi i na pamiątkę dla niej :) Mam tu też kartki noworoczne - są specjalną dedykacją dla Was - moi mili:


~~ She ~~





~~ Szczęśliwego Nowego Roku! ~~ 






Pozdrawiam ciepło! :* 

24 komentarze :

rudlis pisze...

Gratuluję udane starego roku:)
Wiem, że i ten Nowy będzie dla Ciebie obfitował w wiele ciekawych pomysłów.
Pozdrawiam ciepło i życzę na Nowy 2011 Rok duuuuużo zdrówka:*

Monia pisze...

Stary rok był dla Ciebie wspaniały i życzę aby ten nowy był jeszcze lepszy. I oczywiście życzę najszybszego powrotu do zdrowia :)

Ros pisze...

Absolutely fabulous creations

Nulka pisze...

doczłapałam do samego końca!
Życzę Ci droga reprezentantko Polandii jeszcze większych sukcesów w nowym 2011 roku i jeszcze większej satysfakcji przy pisaniu takiej samej notki za rok :)
i zdrówka dla Ciebie i rodzinki :*

vairatka pisze...

Rzadko pisze u Ciebie komentarze, bo najzwyczajniej w świecie brak mi słów, by opisac, co czuję oglądając Twoje prace... Ale Twój blog jest jednym z moich najulubieńszych :)
Życzę Ci w tym Nowym Roku jeszcze więcej sukcesów, zarówno w scrapbookingu, jak i we wszystkich Twoich zamierzeniach i przedsięwzięciach, no i przede wszystkim - duuuużo zdrowia. Ja miałam podobną akcję w połowie grudnia, bałam się, ze Święta spędzę w szpitalu - ale nie dałam się i w Wigilię wróciłam do domu. Ty tez się nie poddawaj, wierzę, ze wszystko będzie ok :) Wiedz, że baaardzo dużo osób trzyma za Ciebie kciuki :) Powodzenia :)

Ewik pisze...

Karola, dziękuję i życzę Ci powodzenia w Nowym Roku na każdym polu działania;)

curlyqmosaics pisze...

Congrats Karola on Pink Paislee! You totally deserve it! You are extremely talented and produce the most amazing masterpieces!

lena_wz pisze...

Karola, zaskoczyłaś mnie hihihi nie wiedziałam, że Ty taaaka gaduła!!!
Przede wszystkim życzę Ci zdrówka i wiary, że wszystko się uda! Jak będzie zdrówko, to i inne rzeczy będą - wena też! I dużo miłości i uśmiechu!
A Twoje prace... cóż... hihihi... ciągle jestem ich fanką! :*

chwilka13 pisze...

Życzę Ci, żeby 2011 był jeszcze lepszy niż ten miniony! I zdróóówkaaa!!!

asica.p pisze...

zdrówka:)i dalszych sukcesów:*

Tusia pisze...

Zazdroszczę - tyle czasu na taaaaakieggggoooo długiego posta :*:*:* Nie zazdroszczę choroby - trzymam kciuki, by wszystko szybciutko udało się wyleczyć :*:*:* Strasznie się cieszę, że jesteśmy razem na Polkach - to dla mnie wspaniałe miejsce i wspaniały czas. Życzę Ci w tym roku rozwoju w takim kierunku, który będzie dla Ciebie najlepszy i odnalezienia równowagi we wszystkim - by twoje zdrowie już więcej nie cierpiało. :* xoxo

Monika pisze...

Przede wszystkim dziekuję za ten rok:) Pełen ciepła od Ciebie dla wszystkich Twoich zaglądaczy, za wenę, którą nas karmisz i za zarażający optymizm:) życzę duuuużo zdrowia, mam nadzieję, że nie jest aż tak źle! Pozdrawiam serdecznie, życząc by wszystkie Twoje marzenia stały się planami, które z radościa zrealizujesz, o czym oczywiście napiszesz nam w ostatnim poście tego roku:))))

Zussska pisze...

Zdrowia!!! I spełnienia wszystkich postanowień noworocznych!

malflu pisze...

Karola ...trzymam kciuki za Twoje postanowienia i życzę zdrowia dużo dużo dużo :-)

Neusinha pisze...

Feliz 2011, para você e toda a sua família.

Steph Devlin pisze...

Karola, thankyou so much for sharing so honestly everything that is so personal to you... i really enjoyed reading your post. I know that 2011 is going to bring wonderful, fantastic opportunities for you, and your work will just go from strength to strength.... I love everything you do, and am so blessed to call you a friend. Looking forward to working with you in 2011 and beyond..... How exciting xo Steph xo

pattyo pisze...

I will miss you at Webster's but I am so glad I will be able to find your incredibly beautiful work at other places. Happy New Year!

Asia pisze...

Niesamowity miałaś miniony rok, oby ten Nowy był również pełen miłości, wrażeń, cudownych chwil, inspiracji... Rok który spełnia życzenia! Przede wszystkie życzę Ci niekończącego się zdrowia, dla Ciebie i dla wszystkich, Oby wszelki choroby szybko przeminęły.
Twoje prace są tak niesamowite, że czasem brak słów by to opisać, to dzięki Tobie zainteresowałam się scrapbookingiem... z całego serca Ci dziękuję za inspiracje, za kolory za ciepło jakie płynie z Twojego bloga :)Dziękuję, pozdrawiam i życzę samych sukcesów!

fasoolka pisze...

Gratuluję Ci wspaniałego minionego roku i życzę pomyślności i dużo, dużo zdrówka w Nowym Roku!
Czytając i oglądając Twoje posty nie zawsze zostawiałam komentarz, ale dziękuję za wspaniałe inspiracje :)
Powodzenia! pozdrawiam

pampuch pisze...

Dziękuję Ci za to , że zafascynowałaś mnie scrapowaniem
(tak,tak to właśnie od Ciebie zaczęła się moja przygoda ze scrapbookingiem ) Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrówka oraz mnóstwa radości każdego dnia w 2011roku.

Pejtoon pisze...

Życzę Ci kochana, żeby ten nowy rok był dla Ciebie pełen szczęścia, spełnienia marzeń i pełen sukcesów :)
Uwielbiam oglądać Twoje prace :) Tym bardziej jestem dumna, że mamy tak zdolnę Polkę, która wprowadza Polski scrapbooking na szczyty światowe :D
Pozdrawiam cieplutko :)

OriBella pisze...

Gratuluję Ci tak intensywnego, udanego roku i życzę w Nowym jeszcze większych sukcesów i na to wszystko zdrowia nieustającego:)Jesteś inspiracją dla wielu, a dla mnie to już po prostu mega mistrzynią, podziwiam Twoje prace, zachwycam się i lubię do Ciebie zaglądac, ciągle i ciągle:)))

Pouky pisze...

Love everything on this post. Congratulatin, it's fabulous !

Claudia pisze...

KOcham Twojego bloga ;)

LinkWithin

.