sobota, 15 stycznia 2011

Sparkling Spring...

... to nowa śliczna linia marki Prima :) Dziś jeszcze pokażę troszkę zajawek nowości Prima, oraz moje drobne przykłady. Wciąż dużo czasu zajmuje mi praca nad tajnymi projektami na CHA, dlatego dopiero w przyszłym tygodniu ujawnię się z czymś zgoła innym niż zajawki i przykłady :) 
Tymczasem - wszystkim tym, którzy jeszcze nie widzieli (czy są tacy???) przedstawiam absolutnie cudowną, lekką, wiosenną, pastelową (!!!), słodką...



A ja z tej kolekcji miałam okazję i przyjemność wielką wykonać m.in. taki oto komplecik - kartka w kształcie fartuszka i notes na przepisy :) Np. dla mamy ;)

~~ Kartka - Fartuszek ~~






~~ Notatnik na Przepisy ~~




A na koniec trochę nowości kwiatkowych :) - tych nigdy dość ;) są jak ... cukierki :D

Petticoat Flowers


Champagne Roses


Raffia Flowers


Mam nadzieję, że wszystkie te piękności trafią niebawem do naszych sklepów i będzie się można nimi cieszyć w domu i we własnych pracach,tego i Wam i sobie życzę :*

Pozdrawiam ciepło i miłego weekendu życzę!

7 komentarze :

Ania pisze...

Simply love your creations, Karola! :) Have a lovely weekend :)

Monia pisze...

Absolutnie przepiękne i kartka i notes! Cudne, całe Twoje :)

lilavati pisze...

Wspamiały komplet! I w kolorkach i w dodatkach:) Jestem oczarowana:)

hilde janbroers pisze...

I love Prima, I love Prima, I love Prima!! And I love your work Karola!
Have a great weekend!!

Ros pisze...

Absolutely stunning!!!

Gosik pisze...

piekne prace!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola kolory bardzo, bardzo kobiece, delikatne i słodkie. No, może nie do końca moje klimaty, ale jako całosć pieknie skomponowane.

LinkWithin

.