poniedziałek, 10 stycznia 2011

Scrap in Japan & kolory nie moje

Kilka tygodni temu otrzymałam zaproszenie na gościnne występy od sympatycznych Japonek prowadzących bloga z wyzwaniami Scrap in Japan :) Ponieważ lubię takie akcje i zwykle nie odmawiam zaproszeniom  - zgodziłam się i jako zadanie wykonałam szkic + layout. To było kolejne, świetne i przemiłe wydarzenie, mam nadzieję, że zabawa z moim szkicem sprawiła dziewczynom z DT trochę radości - same wykonały fantastyczne prace. A jeśli i Wy macie ochotę na zabawę z tą mapką - zapraszam serdecznie! 

Oto mój szkic i scrap wykonany na jego podstawie. Użyłam tutaj trochę materiałów October Afternoon z różnych kolekcji. Aby sobie utrudnić zrobiłam mapkę z 4 zdjęciami - rzadko scrapuję tyle zdjęć na jednej powierzchni, ale chciałam sama siebie wyzwać też odrobinę i zmobilizować ;) W końcu podobno "trening czyni mistrza" ;), więc może kiedyś multizdjęciowe scrapy będą dla mnie łatwością...

~~ Scrap in Japan - szkic ~~



~~ Little Climber ~~
czyli niespełna roczna Róża podczas kanapowej wspinaczki :)))




********************

Poza gościnnymi występami są jeszcze te stałe, np. w The Color Room i dziś mam do pokazania Lo, które zrobiłam na podstawie najświeższej palety, która była dla mnie bardzo trudna :) Bardzo monochromatyczna, kolory "nie moje", ale jakoś sobie poradziłam, scrapując zdjęcie, na którym lepię ceramiczną miskę ;) Zapraszam Was do zabawy, jak widać - nie taki diabeł straszny jak go malują ;)




~~ Handmade ~~
absolutny mix produktów, nie jestem w stanie wymienić dokładnie, najzwyczajniej w świecie zgromadziłam w jednym pudełku wszystko to, co znalazłam scrapowego w tych konkretnych kolorach :) Myślę, że to najlepszy sposób na okiełznanie wszystkich palet kolorystycznych :)



Pozdrawiam ciepło i miłego początku tygodnia Wam życzę!! :*
Myślę, że może jeszcze tu dziś wrócę z jakąś świeżutką bułeczką ;) więc zapraszam do zaglądania  i jednocześnie dziękuję za wszystkie odwiedziny!



6 komentarze :

Monia pisze...

Świetny pierwszy wielozdjęciowy LO - ma cudne kolorki i bije z niego radość życia. Jak widać nie było to dla Ciebie trudne zadanie ;)
A drugi LO taki smakowity ;)

curlyqmosaics pisze...

Super amazing layouts, but I am totally lovin' the Little Climber! What a cute, funny layout! Too sweet!

hilde janbroers pisze...

beautiful layouts!! love your work!

JaN pisze...

very nice Layouts and i really like the way you put them all together :)

finnabair pisze...

Gratulacje kochana, Japonia piękny kraj :)Dobrze, że już cię tam znają i doceniają :)
A Scrapek Colorroomowy - piękny! Wybrnęłaś po mistrzowsku, mnie niestety WOŚP nie pozwolił :(

Nanahoshi pisze...

Beautiful page!
Love all your layers and banners!
There are many Japanese who respect you.

LinkWithin

.