czwartek, 6 stycznia 2011

Różności

Bardzo Dziękuję Wam za wszystkie życzenia i miłe słowa - to bardzo bardzo budujące i bardzo mnie cieszy :*:*:*
Czuję się lepiej i jestem w domu, dlatego zabrałam się do pracy, aby mieć czym myśli zająć, a jednocześnie zrobić trochę "na zapas" :) Więc scrapuję sobie, ale głównie w tajności, aby później cieszyć się cichutko, że moje projekty zawisną na stoiskach podczas CHA Winter 2011 :) Ponieważ weekendowy wypad do Los Angeles jest wciąż w sferze moich marzeń, to chociaż takie kawałki mnie sobie polecą za ocean... już im zazdroszczę... W tej chwili jednak mam do pokazania całkiem inne rzeczy...

~~ Prima BAP - Styczeń 2011 ~~
Kolejna edycja Prima Build A Page - czyli zabawy z mapką na blogu Prima. Oto mapka i moja wersja:




Lista produktów: Jack and Jill - Green Fields - 841638, Road Trip - Road Trip - 841881, Road Trip - journaling chipboards - 541668, Alphabet Stickers - 541750, Summer Carnation Wisteria - 543358, Blossom Branches Pistachio - 543174, Orchard Mix Sunglow - 543792, Fiesta Flowers Coral Sea - 538934, Madrigal Blossom - Peach Harmony - 540111, Clear Stamps - Hex - 536275, Clear Stamps - Audubon - 536428, Clear Stamps - Insectae - 536336

~~ My Baby ~~
Ten Lo jest pracą wykonaną w ramach Scrapki.pl DT i muszę przyznać, że zabawa ze śliczną kolekcją Graphic 45 - Once Upon A Springtime była przednia! To jedyna kolekcja tej firmy, która chwyciła mnie za serce, mam nadzieję, że kiedyś stworzą więcej pastelowych linii, bo wzory i jakość jaką ta marka prezentuje jest po prostu cudowna :)) TUTAJ można przeczytać więcej na temat tego Lo, a ja zostawiam obrazki z maleńką Różą i wielkim miśkiem:







Pozdrawiam ciepło i życzę Wam udanego, kolejnego długiego weekendu ;)
Do jutra! ;)


7 komentarze :

Julia Sáddi pisze...

Grand 2011 opening, with these layouts, congratulations!
xox Julia Sáddi - Brazil

Anonimowy pisze...

Bara såå mycket! -fint!

Birgitta pisze...

Sorry, of course I have to leave u a note in english (not in swedish), soo beautiful everything you got here! Regards from Finland :))

pattyo pisze...

Beautiful sweet layouts!

Sandy Davis pisze...

Your projects are very beautiful!

pampuch pisze...

Jak zwykle cudowne prace!

Karmeleiro pisze...

jak niesamowicie się u Ciebie zakwieciło! duużo zdrówka Ci życzę, mnóstwo sił na scrapowanie i lotu do Miasta Aniołów :))

LinkWithin

.